heel veel steun gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moonfairy, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ja klopt! misschien veel naar het toilet omdat je waarschijnlijk meer water drinkt!
    heb ik ook hoor! de eerste weken gaan altijd hard!

2. wendy35

wendy35 Lid

2 jan 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal ik ben vorige week dinsdag begonnen met lijnen. met voldafar slank tabletten. gewoon 2 broodmaaltijden eten en een warme prak. en tussendoor geen snoep of andere dingen en geen suiker. ik ben er 10 jaar geleden 20 kilo mee afgevallen en nu werd het weer eens tijd om af te vallen hopelijk nu voorgoed, ik moet zeggen het gaat prima ik zou me vandaag eerst wegen want ik ben nu een week bezig, maar ben gisteren ongesteld geworden dus wacht ik nog maar even omdat je dan zwaarder bent. ik ben 1,71 en weeg 100,5 kilo hopelijk is er nu al iets vanaf ik wil 30 kilo eraf hebben. groetjes wendy

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Claudia: start 130: streef 80: afgevallen 0.00
    Conijn: start 88.5 ; streef 65; afgevallen 4.3
    denemarkw: start 105 ; streef 35 ; afgevallen 0,00
    francescak: start 98.4 ; streef 70 ; afgevallen 0.00
    marjolinos: start 119,4 ; streef 105 ; afgevallen 0,00
    momentje: start 103,4 ; streef 85 ; afgevallen 0,00
    Wilma: Start 104 ; Streef 80 ; afgevallen 14,8

Nou dan hoop ik maar dat mijn cijfertjes idd motiverend werk dan!
    Ik ben ze idd al kwijt, nu nog de rest van de 34 die ik kwijt wilde.
    Ik geinde toen ik er aan begon over dat ik mn middelste kind kwijt wilde. Ik moest er nml ongeveer 33 kwijt en hij woog toen 33 :D
    Nou dan ga ik nu even mn callorieën invullen op voedings centrum. Ben er n beetje huiverig over want heb vandaag n appeltaart punt op (verjaardag) en zo eens in de zoveel tijd moet dat kunnen....maarja... opoe er nog bij en....Maar het weer is in ieder geval al weer beter dus vanaf morgen gaan we een lekker eind wandelen (vandaag ook al gedaan in het stads wandelpark in Groningen). En we moeten van de week ook nog een hele dag in de dierentuin in Emmen rond sjokken. Dus aan mn beweging kom ik wel (om niet te spreken over de tuin hier die staat te schreeuwen om wat aandacht)
    Ben blij dat t weer iig weer beter is want zat er bijna over te denken weer naar huis te gaan (zit nu op de camping nml)

4. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    @claudia: Wat goed dat er al wat af is! Maar vanaf nu maar 1 keer wegen he. We willen niet gedemotiveerd raken als er eens een dag een paar onsjes bijgekomen zijn.. Maar wel een lekker begin!

@francescak: netjes hoor dat je het bij 1 dropje gehouden hebt!

@wilma: balen van het weer dan zeg! En vorige week was het nog zo goed! Zat je dan ook al op de camping? En anders gewoon gaan lopen onder de plu...heeft ook zijn charmes ;)

@iedereen: Veel succes weer vandaag! We kunnen het he!! :D

@hier: gisteravond wat te veel spaghetti gegeten, maar verder heel netjes gedaan. Vandaag moet ik er op letten om meer water te drinken.

5. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hoi hoi

Hier gaat het ook goed!!

@momentje: ik doe herbalife. Ik eet 2 shakes op een dag en een warme maaltijd. ook eet ik drie gezonde tussendoortjes. Het heeft mij zo'n 4 jaar geleden van 25 kilo afgeholpen en ik hoop dat dit nu ook weer lukt!!

Succes iedereen vandaag!!

Liefs

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan maar was zelfs 1 ons aangekomen:(...
    Vandaag maar weer goed mijn best doen en morgen misschien nog gaan sporten!

@conijn, ik heb hier nog wel repen liggen van herbalife. Als je ze wilt hebben, stuur maar een pb!

7. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Lekker!!!
    Welke zijn het en wat zou je er voor willen hebben?

Liefs Conijn

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heel veel succes meiden!!! zet hem op! zet door!!!

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!

hoe gaat het vandaag??? heb me hier weer goed aan de sonja gehouden!!
    Heb vandaag ook men nieuwe fiets ( mamafiets) opgehaald en gelijk een heel stuk gefietst!
    Sem heeft er ook voor het eerst op gezeten geweldig vind hij het! dus fietsen maar!!!!

@herbalife: heb ik ook eens gedaan en ook goed mee afgevallen! maar ik hou van vaste maaltijden dus dan zijn die shakes niet zo'n goed idee! dan ga ik te snel weer overstag!

Volhouden he meiden!!

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @conijn, ik heb 4 chocolade en 4 vanille-pinda liggen! Wat je er voor wilt geven moet je zelf weten. Waar woon je? Ik in Tilburg!

HIer nu aan het kijken naar de documentaire over mensen met overgewicht. heb hem halverwege maar opgenomen! de volgende keer als ik zin heb in ongezonde dingen dan maar ff dit kijken!

Echt zo wil ik niet worden!

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Weetje misschien of ik die documentaire op internet terug kan vinden?

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik denk dat hij straks wel via de website van sbs terug te zien zal zijn! (de documentaires van vorige week en de week daarvoor zijn ook daarop te zien!)

Hoe is het verder met iedereen?
    Ik zit nu lekker aan mijn ontbijtje (yoghurt met banaan en beetje coolbest en dat in de blender!)...

13. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hoi hoi

Ik zit aan mijn yoghurtshakie haha!! Gaat goed hoor. Stond vanmorgen even stiekum op de weegschaal. Ik dacht even kijken wat de schade is na het ijsje van gisteren. Weeg ik gewoon 83.4!! Woehoe!! Wordt er zo blij van!
    Nu ga ik echt even niet meer erop. We gaan volgende week op vakantie dus ik kan pas dinsdag over een week weer officieel wegen! Ben echt zo benieuwd wat er dan af gaat!

@Marjolinos: ik woon niet echt in de buurt dus ik denk dat ik je aanbod toch maar afsla. Vind de kosten voor het verzenden zo veel, snap je (6,75 pakketpost) dan kan ik ze misschien beter bij mijn distributeur kopen als hele doos.
    Ik hoop niet dat je het vervelend vind, het was namelijk een heel lief en aantrekkelijk aanbod! Ik had alleen niet gekeken waar je woont (beetje dom van mij!)

Succes vandaag meiden!! Blijf sterk!!!

Liefs Conijn

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik hoef ze niet per pakket post te versturen (kan ook in een enveloppe versturen) maar is niet erg hoor!

Maar knap hoor al zoveel afgevallen! Hoop dat je het lang vol kunt houden!

15. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hoi hoi

Gelukkig dat je niet boos op me bent haha!!
    Ik maak me om zulke dingen altijd zo druk. Vind het dan echt vervelend, maar goed...

Het afvallen gaat inderdaad als een trein want ik ben pas in mijn 4e week en ben al zo goed als 5 kilo kwijt. Van mij hoeft het niet zo snel hoor. maar ik zal je eerlijk zeggen dat ik zo blij ben als ik die 8 zie verdwijnen uit mijn gewicht, want dat is al heel lang geleden.
    Volhouden lukt wel. Het moeilijkste wordt denk ik het stabiliseren en dus het op gewicht blijven. Ben een wandelende jojo al zeg ik het zelf haha!!
    Ik hoop voor jou dat er ook lekker veel af gaat. Trouwens voor iedereen hier!!

Waar is iedereen??? Sporten??? Hahaha!!!

Liefs Conijn

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    meis je kan het zet hem op
    ik ben in 3 maanden tijd van 87.7 naar 75.4 gegaan soms met wat
    ups en downs maar je kan het :D:D

go go go :D ff wat positieve energie jou kant op sturen
    btw ik doe er zelf niet veel voor alleen wat minder eten en zo nu en dan wat extra bewegen maar niet extreem :$

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi meiden,

Wat gaat het goed met iedereen zeg!!:)
    Hier gaat het ook goed!:)

18. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi!

hier gaat het ook wel goed! had het vandaag wel ff moeilijk!
    maar goed we zetten door!!!!
    ben wel heel benieuwd of ik maandag veel ben afgevallen!!!

19. cato76

cato76 Nieuw lid

25 apr 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel succes! je kan het! de eerste stap heb je al gezet, dus je gaat het gewoon doen!

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    hoi meiden,

Ik worstel ook al een tijdje met mijn gewicht, maar ik heb ook het gevoel dat een dieet maar een tijdelijke oplossing is. Ik wil nu proberen het 'overeten' en 'emotie-eten' onder controle te krijgen. Het voelt soms heel erg als een verslaving! Maar goed, het gaat me wel lukken!

Ik had gister ook een brainwave die ik wil delen: ik heb het gevoel dat ik mezelf zwak vind en dat ik daardoor ook steeds ingeef als ik een urge heb om bv chocola te eten. Maar door mezelf als zwak te zien, geef ik mezelf ook niet de kans om sterk te zijn! Heb nu dus besloten om mezelf als sterk te zien!

Nou ja, misschien hebben jullie er ook iets aan :)

Groetjes Rosa

Deel Deze Pagina