Weer nieuwe dingen erbij Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe maillot van sneeuwwitje 116 122 Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner Voetenzak maxi cosi driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Weer nieuwe dingen erbij Speelpaddestoel, zonder blokjes of wat dan ook. Fisher Price tafeltje speeltafeltje Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe maillot van sneeuwwitje 116 122 Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner Voetenzak maxi cosi driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Weer verkocht Speelpaddestoel, zonder blokjes of wat dan ook. Fisher Price tafeltje speeltafeltje Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner Voetenzak maxi cosi driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Wiegenlaken met vlinders Speelpaddestoel, zonder blokjes of wat dan ook. Fisher Price tafeltje speeltafeltje Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner Voetenzak maxi cosi driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
De voetenzak is verkocht Wiegenlaken met vlinders Speelpaddestoel, zonder blokjes of wat dan ook. Fisher Price tafeltje speeltafeltje Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Weer nieuw erbij: Crocs maat 26 Sloffen ca maat 26 Bruine shirt maat 110 Wiegenlaken met vlinders Speelpaddestoel, zonder blokjes of wat dan ook. Fisher Price tafeltje speeltafeltje Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Weer nieuw erbij: Mooie kralenketting Dvd assepoester Weer nieuw erbij: Crocs maat 26 Sloffen ca maat 26 Bruine shirt maat 110 Wiegenlaken met vlinders Speelpaddestoel, zonder blokjes of wat dan ook. Fisher Price tafeltje speeltafeltje Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Zwembroekje met binnenbroekje maat 7-11 kg / 6-12 mnd Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Nieuw met kaartje eraan Nijntje shirt maat 80; kleur ecru Nieuw met kaartje eraan Mutsje Ducky Beau Mini rose in maat 2 Nieuw met kaartje eraan Ducky beau mini romper maat 68 Nieuw met kaartje eraan Slofjes van ducky beau mini maat 12/18 Nieuw met kaartje eraan Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Weer veel verkocht, maar ook een raam ooievaar erbij Mooie kralenketting Dvd assepoester Crocs maat 26 Sloffen ca maat 26 Bruine shirt maat 110 Wiegenlaken met vlinders Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant
Ik heb nog een ( bijna) nieuwe Lief spencer in maat 104 ( foto album). Hij is 2x gedragen. Hij is uiteraard wel gewassen.
Ik heb weer veel erbij: geel shirtje met korte mouwen maat 110 wit topje maat 92 rose topje met bloemetjes maat 110 wit rokje maat 104 geel bfc shirt in maat 92 rose gestreept shirt 98 wit shirt in 98/104 en 110/116 paars lila shirt 98/104 fuchsia shirt 110 shortama met bloemen 98/104 shortma met hartje 98/104 shortma poohbeer 86 badjas rose 92 raam ooievaar Mooie kralenketting Dvd assepoester Crocs maat 26 Sloffen ca maat 26 Bruine shirt maat 110 Wiegenlaken met vlinders Stopcontactbeveiligers NIEUW ladebeveiligers Nieuwe Babysokjes en slofjes ca maat 62 Lief rose babyvestje jasje in maat 56 Nieuw Zwemvest voor 15-18 kg Weer veel kleertjes erbij en ook schoenen en laarzen Ik heb nog een opblaasbare ja zeg een box/speelkleed van Nijntje. Wiegenlaken met kussensloop ( ik gebruikte dat altijd los bij het hoofdje) Slaapzak 90 cm van Prenatal Ook nog een bad met standaard, waskom, thermometer, zeepbakje, wattenpot, luieremmer ( zit een scheur in de deksel). In de toekomst kan het potje en de brilverkleiner ook opgehaald worden. Zo'n doorzichtig badje is echt geweldig hoor Je kan zo de beentjes ed zien. Beveiligers voor op lades en kasten, stopcontacten. Stoelverkleiner driewieler step Nieuw Dekbedovertrek met kussensloop Nog helemaal nieuw Nieuw Hoeslaken ledikant Nieuw Molton ledikant