Dames, Ik ben opzoek naar een leuke hobby naast mijn 43 a 60 urige werkweek.. ( fulltime voor de baas partime nagelstyliste) dus ik ben erg benieuwt wat is jullie hobby en haal je er ontspanning uit?
sinds zondag naaien paardrijden wandelen knutselen lezen, veeeeeel lezen koken en bakken veeeeeeeeeeeeeeeeeel bakken! (banketbakster)
Dat verschilt bij mij per week / maand hahahah Nu ben ik in to de taarten maken maar dat kan zo weer omslaan in wat anders. Een blijvende hobby is films, ik ben heel erg fan van films en alles wat er omheen draait, ik kijk bijvoorbeeld naar uitreikingen van de Golden Globes of de Oscars. Ik koop nog steeds iedere film die er uit komt op dvd, heb hier een kamer met alleen maar dvd's vn films en series, je moet dan denken van engelse droge humor tot aan de bekendste steven spielberg films.
Lezen, fictie schrijven, piano spelen, zingen (zangles om de week), en namen (namen verzamelen, betekennisen erbi jzoeken etc)
- Bloggen: tekst schrijven en grafisch vormgeven - Digitaal scrapbooken - Lezen (vooral informatief over geschiedenis) - Mijn huisdieren
Slapen Zitten en niks doen Lezen Schilderen glas in lood deuren/lampen/etc maken stenen zoeken (paleo werktuigen, als het meezit)
Oh ja ook nog een hobby zag hem al voorbij komen.. Ben ook altijd bezig met mijn huis decoreren En schoonmaken dat ik een grote hobby van mij
Lezen Muziek ( + dansen en zingen) Schilderen Auto rijden Tekenen Kleding maken Knutselen ( bloemstukjes , leuke muurhangers , foto , fimo , pergamano , e.d ) Vooral crea zijn , heerlijk!! Lui op de bank hangen met tv aan en laptop op schoot.
Lezen, films kijken en reborn babies maken. Dat laatste vergt veel geduld en oefening maar als je het goed kunt krijg je echt levensechte poppen.