Heel veel voorweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door faith and hope, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gravid: mijn man en ik stonden ook met een domper-gevoel weer buiten. En je bent zo afhankelijk van ze...

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ja inderdaad, echt niks an!!
    Hoop dat Uk deze week komt, en dat ze anders woensdag wel gaan kijken hoe of wat..
    Even duidelijk op me strepen staan dan!

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dan willen wij hetzelfde haha! Hopelijk zijn we hier woensdag niet meer aan het posten :)

4. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Help het hopen dames!!
    Maar soms moet je inderdaad brutaal zijn en op je strepen staan...

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ooooooow naar voorweeen. Heb het ook heel erg gehad. Ben toen 2x op 1 dag naar het ziekenhuis egweest voor CTG maar het was volgens hen niet noemenswaardig en kon nog wel een tijd duren. Maar ze hadden me de 2de keer getoucheerd en toen werden de weeen dus heftiger. Was ik dus net thuis van controle kon ik weer terug omdat de vliezen braken. Hoop dat jullie ook snel echt gaan bevallen.

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Melisa: Of we zijn ant poste met een kleintje in onze armen ;)

Marieke: Dat is wel snel gegaan bij jou dan!

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Goh wat toevallig dat ik nu een topic tegenkom over voorweeen.
    Ik ben 40.4 weken zwanger en heb sinds vannacht ook voorweeen. Hoop dat het niet al te lang duurt,
    want wordt er niet vrolijk van als ik lees hoelang jullie ermee hebben gelopen.

8. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    succes sjanienu!!

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hey meis, hier ook weer een fijne slapeloze nacht gehad met voorweeën. Ik werd om 04:15 wakker met een stevige wee/harde buik dus ben maar gaan timen. Ze kwamen om de 4 a 5 minuten, na 05:30 begon ik ook flinke pijn te krijgen in mijn rug en rond 06:00 hing ik boven het toilet en om half 7 nogmaals. Mijn vriend heeft toen de VK gebeld omdat het wel eens echt begonnen kon zijn. Vanochtend is ze dus geweest voor niets :) Ik had 1 cm ontsluiting en nog geen eens een volledig verstreken baarmoedermond :( Bij mijn andere 3 kids had ik al 5 cm ontsluiting toen de VK er aan te pas kwam en dat terwijl de weeën minder heftig waren, dus ik snap er niets van :(
    Hier dus ook zo'n lekkere domper, bah die slapeloze nachten maken me niet echt vrolijk, gelukkig is het prachtig weer dus ik ga me daar maar op focussen.

Wat fijn dat er al een afspraak staat om te strippen!! Ik hoop dat je bmm dan al voldoende verweekt is meis.
    Had je nu een blaasontsteking? Hoe gaat het nu met de voorweeën?

O ja succes bij de controles dames!! Hopelijk willen verloskundige strippen of zoiets en bevallen we/jullie allemaal snel :)

Liefs,

Thalia

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd Sanienu! Zie net in je handtekening dat jouw zoontje is geboren :D

11. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai Thalia

Nee bleek geen blaasontsteking gelukkig!
    Hier 2 rustige nachten gehad zonder voorweeen en afgelopen nacht ook weer ineens. Helaas had ik weer te weinig pijn voor om de 5 minuten weeen dus ben weer in slaap gevallen.
    Dat is erg he om de verloskunidiger voor niets te bellen, maar ja beter een keer voor niets dan dat de papa het kleintje kan opvangen!!

Het weer doet mijn humeur ook veel goeds, echt heerlijk genieten zo!!
    Morgen gaan ze kijken of ik gestript kan worden ik ben echt heel benieuwd!

groetjes Faith

Gefeliciteerd Sjanienu met de kleine!!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi dames, nou veel voorweeen geeft inderdaad een snelle bevalling. Vannacht rommelde het weer, en heb mijn man de vk laten bellen. Bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben om 6 uur. Om 8.38 uur is ons zoontje geboren. Super snel dus!

13. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    WOUW!!!!

Gefeliciteerd met de kleine!!
    Je geeft ons weer moed!
    xx

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wow, Melisa, dat is erg snel gegaan zeg!
    Hopelijk doen mijn voorweeen ook goed zn werk ;)
    geniet van jullie kleine!

15. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hey meid,

Fijn dat je geen blaasontsteking had. Hoe laat moet je vandaag naar de VK? Ik hoop dat ze je kunnen strippen en ook jij de kleine snel in je armen hebt.
    Met hoeveel weken ben je van de 1 e bevallen?

Bij mij zijn de oefenweeën gewoon door gegaan. Gelukkig niet met dezelfde frequentie hoor :) Ook verlies ik nog steeds wat bloed met slijm (slijmprop?) :) maar ik bel pas weer als ik echt geen twijfels meer heb want het is inderdaad echt niet leuk om te horen dat de bevalling nog niet echt is begonnen.

Melisa gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat je kleine nu geboren is :D

16. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Faith heb je al nieuws? Ik ben zo nieuwsgierig ik kwam even checken :D Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent meis

17. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Ja ik heb nieuws maar nog geen beebje....
    Ik wordt vandaag gestript!! Ben snel het hele huis nog even aan t schoonmaken, ik ben vreslijk nerveus ineens.
    Wieweet heb ik vandaag og morgen de kleine al wel in handen.
    Oeps daar gaan de waterlanders weer...

Hoe is het met jou?

18. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Gravid: Hoe is het met jou??

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen

O wat spannend meis! Hebben ze gisteren tijdens de controle je bmm nog gecheckt? Komen ze thuis strippen of moet je naar de praktijk? Ik heb weer een vreselijke nacht gehad met erge rug weeën, geen bloed/slijmverlies meer dus misschien dat het nu weer rustiger wordt. Vanavond moet ik ook naar de VK. Ik heb er zo'n hekel aan he om te moeten vertellen hoe het gaat met alle ongemakken, dan voel ik me echt zo'n zeur :)
    Ik hoop zo ontzettend dat het strippen bij jou helpt meis en je vandaag of morgen je kleine in je armen kunt houden. Wat ontzettend spannend!!

20. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai Hai

Nou het heeft tot nu toe alleen maar buikpijn opgeleverd... hopelijk gebeurt er nog wat. Je ze hadden dinsdag mijn bmm gecheckt en alles verstreken en 2cm ontsluiting, ik was dus prima te strippen.
    Hoe was het bij de controle? Ja je voelt je inderdaad al gouw een zeur maar ja op het eind heeft iedereen toch wel wat klachten dus is heel normaal hoor!

Deel Deze Pagina