Heel veel voorweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door faith and hope, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hey meis,

O dat is balen zeg, maar misschien heeft het toch al wel wat meer in gang gezet. Bmm volledig verstreken en 2 cm ontsluiting is toch ook al een heel mooi beginpunt!
    Heb je alleen maar buikpijn gehad, geen regelmatige weeën of slijmprop verlies?

De controle was prima! Madam is eindelijk ingedaald en zit vast in het bekken.
    De VK bood zelf aan om als ik die voorweeën zo blijf houden over een paar dagen te kijken wat ze kunnen doen.
    Het was dus een prettig gesprek. Het blijft hier nog steeds rommelen, maar wetende dat de VK bereid is om te helpen als dat mogelijk is sterkt me wel :)

2. Esfa

Esfa Lid

1 dec 2010
    32
    0
    6
    Rotterdam
    Dames misschien een grappige vraag, maar hoe voelen voorweeen?

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Voorweeen voelen als harde buiken die zeer regelmatig komen.
    Duren niet zo lang en doen niet pijn.

Om 10uur de slijmprop verloren!!! In ieder geval een gedeelte.
    Verder wat gerommel en pas sinds 18.00 weeen. Helaas erg onregelmatig dus ik weet nou nog niiet zoveel....

4. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Faith wat ontzettend spannend!!!! Ik hoop zo ontzettend voor je dat het doorzet! Heel veel succes meid :D

Hier rommelt het weer eens, maar ik geloof al bijna niet meer dat het gaat doorzetten, dus we gaan zo even wat afleiding zoeken met het kijken van een film :)

@Esfa bij mij duurden ze wel gewoon minimaal 1 minuut en kwamen ze regelmatig, maar in tegenstelling tot echte weeën werden ze qua intensiteit na 2 uur nog steeds niet heftiger en op een gegeven moment kwamen de harde buiken niet meer om de 4 a 5 minuten om vervolgens te stoppen of qua intensiteit af te nemen.
    Eigenlijk dus gewoon regelmatige harde buiken die qua intensiteit niet echt sterker worden.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ga faith in de gaten houden! Daar komt vast snel een baby...

6. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Ik hoop het!! :)
    Heb net een warme douche genomen en ga lekker naar bed. Hopelijk begint het als ik mijn rust neem. Ohh ik vind het ook zo spannend...

@thalia houd moed!!

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    En? O wat ontzettend spannend zeg! Heeft het doorgezet? Ik hoop het zo voor je. Ik hou de moed erin.
    Hopelijk kom jij met goed nieuws vandaag :D

8. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Pfff nee helaas. We dachten dat het vannacht begon want ik had weeen die zaten te drukken (zeg maar). Dus anders waren dan voorweeen. Maar helaas konden we al gouw weergaan slapen.
    Wel heb ik weer stuk slijmprop verloren,....
    Ben nu precies uitgerekent trouwens

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    #49 Thalia30, 29 apr 2011
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
    O dat is balen. Ik zei gisteren nog in hou de moed erin, maar vandaag is die ver te zoeken :( Ik begin er zo zat van te worden, ook omdat ik het idee heb dat al die voorweeën helemaal niets doen bij mij.
    Als ik ook maar het idee zou hebben dat ze voor extra ontsluiting zorgen of verweking dan zou ik al heel erg blij zijn.
    Ik heb geen delen meer van de slijmprop verloren. Ik snap wel wat je bedoelt met drukkende weeën dus ik kan me voorstellen dat je goede hoop had dat het echt begonnen was.
    Hou de moed erin hé :)
    Het rommelt toch goed bij jou hé, dus wie weet komt de baby vandaag wel op de uitgerekende datum :) Echt onwijs spannend hoor meid.
    Hier verder geen nieuws helaas :(

10. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Thalia had je al een inwendig onderzoek gehad om te kijken of de bmm al zacht is? Bij mij is het in 5 dagen van stug naar zacht gegaan.... Ik zou het de eerst volgende controle even weer vragen en goed aangeven dat je er doorheen zit.

Ik moet zeggen dat het mij nu oook veel moeite kost om gewoon met de dagelijkse dingen van de dag door te gaan. Tijd gaat heel langzaam nu...
    Wel fijn dat we in hetzelfde schuitje zitten. Mijn man wordt er soms aarrdig gek van

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Och meiden ik leef zo met jullie mee! ik ben al weer bijna uit mijn kraamtijd, en jullie lopen nog met die rotkrampen!!!! Dikke knuffel!

12. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    thanx melissa dat is lief van je..

13. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Dankjewel meis :) Dat is lief van je! Hoe gaat het met jou en de kleine? Het is prachtig weer hé, dus binnenkort de 1 e wandeling met jullie kleine :D Ik zag daar altijd heel erg naar uit.
    Ik vind het ook een super mooie tijd om te bevallen, niet te warm en niet te koud :)

Jij nog nieuws Faith? Hier weer een fijne nacht gehad. Gisteravond zijn we nog naar de huisartsenpost geweest, want ik zou zweren dat ik een blaasontsteking had, maar mijn urine was helemaal schoon :( :) We wandelen zo even naar de winkel in de hoop dat er misschien wel iets doorzet. Ik zou het wel vervelend vinden om op deze feestdag de VK te moeten bellen, zeker als er niet echt iets is, maar op een gegeven moment maakt het je ook helemaal niet meer uit op welke dag de baby komt als die maar komt :) Nou wens jullie een leuke dag vandaag meiden!

14. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Sinds afgelopen zondag is het niet meer gecheckt, maar sinds die dag is er ook weinig veranderd :( Woensdag moet ik weer voor controle en dan ga ik vragen of ze wil toucheren.
    Het zou wel fijn zijn als er in ieder geval wat verandering is, dan doen die voorweeën/ harde buiken tenminste nog iets.

Ik heb er ook moeite mee hoor. Ik hoop toch elke keer dat het doorzet, ook al geloof ik er al bijna niet meer in haha.
    Heb jij nog veel last van voorweeën?

15. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Zit er hier helemaal doorheen.... De hele nacht weeen gehad, dus weer voorweeen want het is weer gestopt. Ze voelen wel heftiger dan bv vorige week maar ik viel toch telkens weer in slaap.
    Nu regelmatigharde buik maar voor de rest weer compleet afgezwakt.
    Ik ben bang dat het strippen dus niets gedaan heeft voor me...
    Ben wel blij dat de kleine niet vandaag geboren wordt...
    Fijne koninginnedag!!

16. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hé meid toch, ik kan het me zo goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.
    Met mijn vorige bevallingen ging ik rond lopen toen ik beginnende weeën kreeg, maar ook daar ben ik nu te moe voor en ik val ook in slaap tussen de voorweeën door.
    Ik denk soms ook omdat ze krachtiger voelen dat het misschien nu toch echt begonnen is en hop daar gaan we dan weer met hopen om dan uiteindelijk weer teleurstellend op te merken dat het niet erger wordt.
    Het strippen kan best wat hebben gedaan hoor meis, misschien heb je er wel ongemerkt extra ontsluiting door gekregen, ook omdat je je slijmprop kwijt bent, dus hou moed meis.
    Het is je 2 e hé, deze bevalling kan heel snel gaan hoor, als het maar eenmaal doorzet.
    Wanneer heb je weer controle? Ik zou dan ook even vragen als ik jou was of ze weer willen kijken en misschien strippen?
    Ik ben ook wel blij dat de kleine niet vandaag geboren wordt, maar de dag is nog niet om! hihi dus wie weet!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Faith, de dag is nog niet om! Nick was er in 4 uurtjes he.... Die voorweeen kunnen je al een eind op weg hebben geholpen.

18. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hi hi hi Ja inderdaad dag is nog niet om..
    Sinds een uur weer flink aan het rommelen en buikpijn. Het is idd onze 2e en ik hou er inderdaad rekening mee dat het straks weleens heel snel zou kunnen gaan. Het verliezen van de slijmprop gaf me hoop maar ja ik lees al overal dat het dan eigenlijk nog wel even kan duren.
    Afwachten dus....
    dinsdag moet ik weer voor controle dus zal vragen of ze kunnen strippen.
    Lopen is ook een goede maar daar heb ik echt geen puf voor...

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hier is het ook weer begonnen met rommelen :( 2 uur geleden ben ik weer begonnen met het verliezen van de slijmprop, vanochtend hele ochtend harde buiken gehad.
    Ik ben niet echt blij, ik denk alleen maar pffff begint het weer te rommelen, weer zo'n *** nacht voor de boeg.
    Tot nu toe namelijk nog niet echt iets wat er op lijkt dat het gaat doorzetten of een echt begin is.
    Ik hoop dat het jou beter af gaat vandaag meid! Met een 2 e of volgende kindje kan het heel snel gaan hoor.
    Ik zit hier gewoon te hopen dat mijn vliezen breken dan weet ik tenminste dat het echt gaat beginnen ipv steeds dat gerommel en de ijdele hoop dat het eens doorzet :x:(
    Hopelijk kan jij wat genieten van Koninginnedag. Door het bloedverlies ben ik toch wat alerter weer nu, bah :(

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meiden, leef helemaal met jullie mee.. en snap precies hoe jullie je voelen.
    Hier ook nog steeds in de weeen, maar het zet maar niet door :(
    Ze zijn al wel pijnlijker dan aan het begin van de week.
    Heb vandaag 3 uur gelopen, dus wie weet heeft het wat aangewakkerd ;)
    Maar ook ik durf nergens meer op te hopen, elke keer als ze regelmatig komen, denk ik van yes misschien zet het nu door, maar nee hoor elke keer zakken ze weer af :(
    Hoop zo gigantisch dat het gauw doorzet, dit breekt me echt op.
    Jullie ook nog even succes meiden!
    Hoop voor jullie dat het gauw doorzet!!

Deel Deze Pagina