En Gravid heeft het lopen wat aangewakkerd? Ik ben benieuwd meid. Echt vervelend hé elke keer maar weer denken/hopen dat het is begonnen. Ik werd gisteren bijna chagerijnig toen ik bloed/slijm zag gewoon omdat ik dacht nee hé, madam komt toch niet en het zet toch niet door en inderdaad gisteren de hele dag, vannacht de hele dag harde buiken, sommige echt serieus waar door je toch tegen beter weten in denkt HEEE als deze doorzetten dan komt ze misschien wel, niet dus :x hihi erg hé Faith jij nog goed nieuws meid?
Thalia: Nou, helaas heeft het lange wandelen weinig opgeleverd, ja nog meer weeen die niet doorzetten :x Hele nacht krampen gehad, en nu nog steeds.. word er echt gek van. Vandaag uitgerekend, dus ben benieuwd hoelang Ukkie nog blijft zitten.. nu al eigenwijsje
Hey meid, nou ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er gek van wordt. Is er bij jou al gecheckt of die weeën ook iets doen? Het zou zomaar kunnen dat die voorweeën wel iets doen en dat je een goed beginpunt hebt, haha probeer het maar positief te bekijken hoor Ik hoop voor je dat jouw kleine snel komt meid! Ik zat er ook aan te denken om te gaan wandelen, maar eigenlijk doen we dat al een paar dagen en het zet geen zoden aan de dijk :x en ik ben al erg moe dus vandaag maar even niet.
Nee, er is ook nog niet gecheckt of de voorweeen al werk gedaan hebben. Doen ze bij ons niet voor de 40e week, maar als ik me vk moet geloven gaat ze woensdag kijken. Als uk er dan tenminste nog niet is Dus ben benieuwd dan. En inderdaad, ze zeggen dat beweging/wandelen helpt, nou.. ik heb gister 3 uur lang gewandeld, maar niks opgeleverd dus. Tenminste, tot nu toe Dus dat doe ik ook niet meer haha.
Hai Meiden Thalia dus je bent je slijmprop ook al kwijt!! Super is toch weer een volgende stap! Want volgens mij verlies je die niet als je al een beetje ontsluiting heb. Gravid: ben benieuwd wat ze woensdag dan zeggen, ik vond het al heel fijn dat ze zeiden dat ik al 2 cm ontsluiting had, Dan heb je de weeen niet voor niets!! Hier een rustige nacht achter de rug. Gisteroverdag geregeld weeen en na een warme pittezak sàvonds op mijn buik te hebben gelegd werd alles stil...heel stil. Terwijl ik dacht dat dat warmte misschien zou helpen om het door te laten zetten?!?! Tsja ik weet het ook niet meer. Ik heb vandaag weer een beetje goede moed, slapen doet wonderen blijkbaar! Op naar 3 mooie babietjes!!
hoi meiden! mag ik me bij jullie aansluiten? ben nu 40 weken en 4 dagen zwanger, en al ruim twee weken savonds harde buiken met regelmaat en zodra ik in bed kruip zakt het af tot niets meer. Mijn man en ik zijn ondertussen zo ontzettend mee aan van t wachten, vooral omdat ik ook niet veel meer kan. en we zijn er gewoon aan toe, alles is al 100 keer schoongemaakt in huis, we zijn helemaal voorbereid. Ben van de week zelfs al 10 keer achter elkaar de trap op en af gelopen, niks geholpen haha hebben jullie ook dat je steeds chagarijniger wordt? vooral al die mensen die ons op de nek zitten, met de vraag of er al iets onderweg is.. heel pittig hoor maar ik voel me steeds meer opgejaagd!
Faith Dit is al de 3 e keer in bijna 2 weken dat ik slijm en bloedverlies heb dus het zegt niet zoveel. Het wil gewoon niet doorzetten Ik zit er vandaag behoorlijk doorheen. Gravid O hoop voor je meis dat je kleine er is natuurlijk voor woensdag of dat er anders woensdag goed nieuws komt, wie weet heb je al ontsluiting! Dat wandelen helpt ook alleen maar als allerlaatste zetje, ik ga nu niet hoor, kan mijn rust goed gebruiken al is het alleen maar om mijn inmiddels vreselijke humeur een beetje in toom te houden Lynnes, tuurlijk meid sluit je gezellig bij ons aan, haha alhoewel dat chagerijnige herken ik zeer zeker! Ik word inmiddels gewoon chaggie als het weer begint te rommelen, want inmiddels denk ik bah het zet toch niet door, weer zo'n *** nacht voor de boeg :x slaapgebrek en lichamelijke ongemakken en voorweeën is zeker geen goede combinatie. Ook hier is alles inmiddels klaar en komen alle goed bedoelde dood doeners mijn neus uit hoor...en maar aardig blijven he haha, tuurlijk is er nog nooit een blijven zitten en ja de baby komt echt wel en ja het kan elk moment gebeuren zucht nee ook hier chagerijnig inmiddels. Ik moet woensdag weer naar de VK en dan hoop ik dat ze me goed nieuws geeft en al dit voorwerk ergens toe heeft geleid. Sterkte meiden!!!
@thalia oh dat had ik niet helemaal goed begrepen van het slijm en bloed verlies.. sorry. Ach ik snap dat je er helemaal doorheen zit rust je wel lekker overdag uit? Even een uurtje pitten doed wonderen! @lynnes tuurlijk mag je ook bij de club van rommelende buiken maar niet willen doorzetten!! Jij ben nog het verst van allemaal! Inderdaad net wat je zegt die mensen die allemaal het goed bedoelen maar zo super irritant zijn met hun opmerkingen. Dat gaat me nu ook vreselijk tegenstaan. En continue zorgen dat alles perfect is in huis, Je zal zien dat als onze kleine komt dat het juist een dag is waarop ik denk van: ach laat maar even liggen alle troepjes
Hallo Meiden, Mag ik mij bij jullie aansluiten? Hier ook sinds dik twee weken last van voorweeen. Word er zo moe van, elke keer denk je van nou zou het dan nu maar nee. Heb matig last van krampen( menstruatieachtig) maar wel last van harde buiken, soms wel 10+ op 1 dag pfff.... En steeds last van maagzuur/oprispingen, hebben jullie hier ook zo'n last van? opmerkingen: Idd om moe van te worden, wat een ongeduld. word er nu wel wat zat van....Voel je al iets? Hoe gaat het? Nog steeds rustig? Al babynieuws? NOg niks? Moet je dit en dat eens proberen......owja en die tientalle telefoontjes op een dag...
Hai Typje!! Welkom bij de club!! Het komt allemaal bekent voor wat je schrijft! Maar ik moet zeggen dat het maagzuur niet meer elke nacht voorkomt. zeg zo`n 2 keer per week dat ik er snacht mee wakker wordt. Hier is het net weer begonnen... weeen om de 10 minuten. Ik ga maar even douchen maar weinig hoop dat het doorzet.
Hier helaas elke dag last van maagzuur blegh....toch morgen maar rennies halen. Ween om de 10 minuten? Hopelijk zet het voor jullie door. Hier net gedouched en steeds niks. Alleen last van harde pijnlijke buiken grrr.... Hier morgen weer naar het ziekehuis voor extra controles. Vermoedelijke zw-vergiftiging. Dus eerst weer aan de ctg voor de 4x pfff....Wil morgen eerst weten wat er nu eens gaat gebeuren, ze weten alles in het ziekenhuis,maar vertellen je niks. Meiden hopelijks zetten de weeen vanavond/vannacht bij jullie door. En hebben we leuk babynieuws. Slaap lekker alvast
Hoi meiden, nog leuk nieuws te melden hier? Hier niet veel bijzonders, nog steeds veel pijnlijke harde buiken (zo'n 6 per uur) maar het zet niet door tot echte weeen, het is wel vervelend. Als er donderdag nog niks is, dan gaan ze strippen, hopelijk helpt dat! Gister weer helemaal platgebeld, gesmst, gehyved, en bezoekjes gehad van mensen die wilden weten of t al begonnen was.. Heb me voorgenomen om af en toe mensen te smsen dat t nog rustig is want ik ben er helemaal kriegel van! En het huishouden, ik kan t niet meer zien!! weeeer met die poetsdoek aan de slag, heb liever dat de kraamhulp het over neemt. Voor de meiden met voorweeen, slaat t bij jullie ook op de darmen? iedere keer na een harde buik heb ik t gevoel naar de wc te moeten.
Lynnes en Faith nog nieuws meiden? Hier ook weer een verschrikkelijke nacht gehad, maar helaas nog geen babe. Hey Typje, welkom bij de club Ach ze bedoelen het allemaal goed hé, maar ik word er ook echt niet goed van hoor. Oprispend maagzuur heb ik een tijdje heel erg last van gehad, het gaat nu beter gelukkig. Ik gebruikte eerst Rennies, maar kreeg via dit forum de tip om Maalox te proberen, nou dat werkt echt super goed bij mij! Vele malen beter dan Rennies. Faith geeft niets hoor, ik had het verder ook niet vermeld dat ik al meerdere malen delen van de slijmprop had verloren. Ik kan van sommige mensen al helemaal niets meer hebben hoor, maar jah je kan ze moeilijk afsnauwen om een goed bedoeld advies hé. Het wordt ook meestal wel aardig bedoeld, maar het is zo'n dood doener, je hebt er niets aan. Elke zwangere weet dat de laatste loodjes zwaar zijn en ja ik weet inmiddels ook na 3 kids dat je dat akelige gevoel dat je nu hebt er zo ontzettend voor over hebt als je die kleine in je armen hebt. Hoe is het nu met je? Lynnes Ik neem de telefoon al regelmatig niet meer op hoor, de mensen waar ik echt intensief contact mee heb, weten wel dat ik inmiddels niet te genieten ben. Het slaat bij mij ook op mijn darmen. Ik heb eens gelezen dat dat ook een aankondiging kan zijn, dus ook daar heb ik al meerdere malen door gedacht van zou het???? Maar Nee inmiddels heb ik me voorgenomen er niet meer in te trappen, maar af en toe komt er een behoorlijk stevige wee tussendoor waardoor je toch weer denkt van Heyyyy zou het??? :x Fijn dat ze donderdag gaan stippen meid. Weet je al of je enige ontsluiting hebt?
Thalia, nee ik heb geen flauw benul of ik al ontsluiting heb, nog geen inwendig onderzoek gehad maar ik heb een vermoeden van wel omdat het alle dagen zo aan het rommelen is, steeds een tandje hoger zeg maar. en bij de tweede schijn je vaak al sneller een paar cm te hebben. De vorige bevalling ben ik ingeleid met 38 weken dus ik heb ook totaal geen vergelijkingsmateriaal. dat is wel jammer. irritant is dat he dat je steeds denkt van he zou het? en dan vervolgens helemaal niets. Ik krijg iedere avond weer hoop omdat t dan zo rommelt maar sochtends weer wakker zonder kindje onderweg. Maar ja ik besef al te goed dat veel meiden moeilijk of zelfs niet zwanger kunnen worden en dat ik niet zo moet zeuren eigenlijk. Mag allang blij zijn dat ik uberhaupt deze klachten heb.
Hai Hai Hier ook een drama nacht weer gehad. Vanaf 20.00 om de 10 minuten weeen dat ging over naar 8 minuten en later naar 6 minuten. Inmiddels was het al 5 uur toen stopte alles weer............ ben gesloopt... @thalia dus dit is je 4e kindje? Liep je bij alle 3 overtijd of niet? Wat zal je het dan druk hebben zeg! Sterkte hoor!