Typje Succes vandaag in het ziekenhuis meid. Ik hoop voor je dat het mee valt, waarom denken ze aan een zw vergiftiging? Lynnes Inderdaad mogen we blij zijn dat wij een kindje gaan krijgen en dat het er bijna op zit, absoluut heb ik alle kwaaltjes voor die kleine over Faith Pfff meis, wat akelig dat je tot zo laat in de nacht weeën hebt gehad, ik ken het maar al te goed helaas. Ik was/ben ook gesloopt, moest even een paar tranen laten vanochtend. Dit is ons 4 e kindje, maar met de drukte valt het wel mee. De meiden hebben vakantie en mijn oudste is al bijna 14 maar ja het is natuurlijk wel een druk huishouden en alle verplichtingen die daar bij komen kijken zijn me soms ook echt te veel. De VK is zojuist geweest. Ik had 1 een krappe 2 cm ontsluiting en ze heeft me zojuist flink gestript! Ze komt om 19.00 weer om te kijken hoe het er voor staat. Als het er gunstig uit ziet, dus weeën en meer ontsluiting dan gaat ze de vliezen breken!!!! We vinden het ontzettend spannend!!!!
Hey Meiden, Zo te zien nog geen babynieuws Hier ook continu harde buiken. Ff een snelle reactie van deze kant...lees later wel even alles door. Hier naar het ziekenhuis geweest, bleek gelukkig niks ernstig te zijn. Geen zw-vergiftiging dus. Alleen door alle spanningen, pijn en voorweeen schiet mijn bloeddruk omhoog. Nu hebben ze mij vanmorgen gestript au au...en had 2 cm ontsluiting, vanaf morgen word ik ingeleid, als het vannacht niet geboren word. Dus de zenuwen beginnen nu te komen. We zijn er ook klaar voor, en ben het ook even erg zat pfff....Vooral de zeer pijnlijke ribben ga ik echt niet missen brrr.... X
@ thalia hoe komt dit nu zo? Heb je gebeld? Want je moest toch pas woensdag voor controle. JEmig nu is het eind echt in zicht voor je!! @typje voor jouw ooik al zo`n goed nieuws. Hoe leuk zou het zijn als jullie beide morgen zouden bevallen!! Ik zit er echt zo doorheen dat ik van mijn man straks het spreekuur moet bellen van de vlos. Ik ga ervan uit dat ze niets kunnen betekenen maar als ik nu lees dat ze de vliezen gaan breken bij jullie, heel misschien kunnen ze dan ook wat voor mij doen......Ben kapot
Typje Fijn dat er geen sprake is van zwangerschapsvergiftiging! Jij bent dus ook gestript vanochtend, spannend!! Ik ben ook gestript dus wij wachten hier ook in spanning af Faith Mijn vriend heeft de VK gebeld, zonder dat ik het wist. Hij kon het niet meer aanzien. Vannacht in alle hevigheid last gehad van de ischias en heel erg benauwd, naast de voorweeën. Ik was helemaal stuk vanochtend. Ik had ook niet verwacht dat ze echt iets voor me zou kunnen betekenen, maar onze VK pakt gewoon echt door mits dat mogelijk is natuurlijk. En tjee ik knijp mijn handen ook echt dicht met zo'n VK!! Wat ben ik blij Meis, kan jouw man niet gewoon bellen en zeggen dat je er helemaal doorheen zit? Ik had ook niet verwacht dat er nu actie zou worden ondernomen, maar toch doen ze het. Laat je even weten wat de VK heeft gezegd?
Nou ik heb inderdaad de verloskundige gebeld, schaamde me wel ewant morgen had ik weer een controle afspraak maar goed... Wat denk je: Ze kwam gelijk langs!! Ze heeft het verhaal aangehoord en begreep me helemaal. Ze heeft me gestript. Ze zei dat ik al 3 cm had!! En ev morgen of overmorgen weer strippen en als wij willen einde van de week vliezen breken!!!!!! @thalia wat een lieve man heb jij!!
O nou zie je wel meis, wat super fijn dat ze gelijk langs kwam! En wauw al 3 cm dat is een ontzettend goed uitgangspunt zeg Ik heb er gelijk weer wat goede zin van gekregen, dat er nu iets wordt gedaan, jij ook? Bij mij gaat ze misschien vanavond de vliezen breken, afhankelijk van hoe het er voor staat, dus wij zitten hier nogal in spanning Misschien hebben wij vanavond/morgen wel onze dochter in onze armen en wie weet zet het bij jou ook wel door nu, spannend zeg! Ik heb inderdaad een hele lieve man, ik ben zo blij dat hij heeft gebeld Voel jij al iets van het strippen? Ze heeft mij zoals ze zelf zei flink gestript. Ik heb een vrij hoge pijngrens dus ze kon ook flink wroeten down under Hopen dat het helpt.
meid je loopt toch al overtijd, waarom breken ze je vliezen niet? Kan bij 3 cm, hebben ze bij mij ook gedaan en 9 uur later was ik mama!
omdat het hoofdje nog wat aan de hoge kant ligt durfde ze het vandaag niet aan. Beeb is wel al helemaal ingedaalt hoor maar blijkbaar toch nog wat hoog?! @thalia echt super spannend he! hou je me wel op de hoogte? Hier flinke buikpijn en wat onregelmatige weeen maar die zijn nog niet heel erg pijnlijk. Ook geen bloedverlies oid. Ik heb er wel helemaal weer zin aan gekregen
Oh meiden wat een positieve berichten zeg! heel erg spannend voor jullie dus de komende dag/dagen. Ik mag morgenochtend ook naar de vk om gestript te worden, dus ook best spannend, ben erg benieuwd of ik al wat ontsluiting heb.
Meiden even een korte update : D mijn vliezen zijn gebroken! Het is zo spannend ik ben helemaal hyper nu. Faith hopen dat het doorzet bij jou meis. Lynnes succes morgen. Ik hou jullie op de hoogte!
Thalia rustig blijven he, en probeer nog zoveel mogelijk te rusten want straks moet je hard aan het werk! toi toi toi!!
Zet hem op thalia!!! Hier heeft het voor de 2keer strippen nog geen effect gehad... Wel weer gedeelte slijmprop verloren maar verder gebeurt er nog niets. Vanmiddag weer controle.
hier ook gestript vanmorgen, had al 2 cm ontsluiting, die hebben we maar alvast in de pocket. Nu afwachten.. heb nog een seizoen greys anatomy te kijken dus vermaak me wel @ faith en hope, zal voor je duimen dat t snel op gang mag komen.
thanx lynnes!! Wow ook al 2 cm ,lekker is dat he! Scheelt weer puffen zometeen. Hopelijk slaat het lekker aan bij je! Ps greys helpt je de weeen door ha haha, super serie!!
Ja heb expres de laatste paar maanden niet gekeken zodat ik een voorraad heb heerlijke serie inderdaad!
Thalia: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE!!!! Hopelijk is het een voorspoedige bevalling geweest. We horen vast nog wel hoe en wat als je weer tijd hebt. Faith: hoe is het nu bij jou?
Wow gefeliciteerd!! Dat is snel gegaandan , lekker genieten hoor! Hier nog steeds niets, tis stil.... Bij jou Lynnes?
Thalia, gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Nu lekker genieten Hier vanmiddag naar de vk, hoop dat ze me eindelijk gaat strippen!!