Spannend Gravid!! Ik heb net gebeld en sde verloskundige komt over een paar uur mijn vliezen breken mits dit mogelijk vind. Het hoofdje ligt nog iets aan de hoge kant vonden ze de vorige keer. Anders gaan ze in ieder geval voor de derde keer strippen. Duurt nu niet lang meer! Alleen heel egoistisch hoop ik niet vandaag maar liever op bevrijdingsdag! Ha ha ha ik lees nu dat heel letterlijk!
Faith: Oh dat is wel relax zeg!! Wou dat ze dat bij mij deden Ben het echt zo ontzettend spuug zat! Hoop echt voor je dat het gauw doorzet en je je kleintje hebt! En ja, bevrijdingsdag is dan wel letterlijk haha
Nog geen nieuw babynieuws, meiden toch. Probeer tegen jezelf te zeggen dat het nu echt ieder moment kan gebeuren, en vertroetel je buik nog even lekker dan. Want die ben je straks ook kwijt. En geloof het of niet, die zul je na een paar dagen ook missen haha.
update: Om 1400 uur heeft devlos de vliezen gebroken. Vanaf een uur later weer, nu (16.30) om de 2a3 minuten ik vertrek naar zkh. xxx
O Faith wat spannend!!! Misschien is je kindje er al wel, ik hoop het voor je meid. Lynnes, Gravid en Typje hoe gaat het met jullie? Het kan zijn dat ik het één en ander heb gemist, nog nieuws? We hebben het zo druk met de kleine en het bezoek dat ik nog niet alles heb kunnen doornemen. Wij zijn zo onwijs blij met onze kleine meid en zusje!! Ik hoop zo dat jullie ook snel je kindje kunnen vasthouden, want dit is zo onbeschrijfelijk bijzonder!!! Ongevraagd even een fotootje uploaden Dit is onze kleine dame. Succes meiden!
Thalia: Wat een heerlijk meisje zeg!! Geniet er van!! Faith: Spannend bij jou zeg!! succes!! Hier hebben ze me niet gestript, doen ze pas vanaf 41 weken. Ik mag nu, als de kleine er zaterdag avond nog niet is, zondag ochtend de vk bellen, en dan komen ze me strippen. (ben dan precies 41wke) Dus ook hier duurt het niet lang meer. Ben het echt zat, zondag is me eigenlijk te lang Hoop echt dat uk er voor die tijd is.
Thalia, wat een prachtige meisje zeg!! als ik dat zo zie smelt ik weg.. besef dat wij dit binnenkort ook weer mogen ervaren is er dan nog steeds niet helemaal.. Een hele fijne kraamtijd gewenst! Hier weer een slijmprop verloren vanmiddag, bah wat smerig zeg, we wachten t maar rustig af..
Dankjewel meiden Faith ik hoop dat je nu inmiddels je kindje al lekker in je armen hebt meid Gravid hebben ze ook niet gecheckt of je al enige ontsluiting of verweking hebt? Ik ben toch wel blij dat mijn VK zo'n door pakker is hoor, wel fijn dat ze op zondag bij jullie langs komt om te strippen. Hopelijk heb je toch je kindje al eerder in je armen. Lynnes Ja, wij dachten er wel vaak aan, maar het is echt onbeschrijfelijk bijzonder en overweldigend! Ik las in het topic van Chai dat je de hele slijmprop verloren bent, dat lijkt mij een goed teken!!! Ik verloor steeds kleine beetjes als het begon te rommelen. Spannend hoor!!!
Nog nieuws meiden? Faith Ongetwijfeld ben je al bevallen meis Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent nu!
Volgens mij voor zover ik het heb kunnen volgen zijn bijna alle dames in dit topic druk met hun kleintje Ik ben ook erg benieuwd naar de updates van de dames