Zo snel al symptomen... kan dit wel kloppen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Magickwings, Aug 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magickwings

Magickwings Bekend lid

Aug 22, 2006
    714
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil even jullie mening horen...

Sinds een dag of 3/4 voel ik me zwanger. Opgeblazen gevoel in mijn buik, last van mijn darmen en een vaag misselijk gevoel.
    Ik herkende het gevoel van mijn vorige zwangerschappen, maar ik moet pas volgende week zaterdag ongesteld worden...
    Maar het liet me niet los, dus net getest en de tweede streep staat er hoor, binnen de 3 minuten verscheen hij. Het is wel een lichte lijn, maar je hoeft niet te turen of extra moeite te doen om hem te zien, duidelijk licht lijntje. Op een eigen merk apotheek test die je (zag ik later) eigenlijk pas op op NOD +1 kan doen.

Maar ik ben wel gewoon 3 weken geleden ongesteld geworden.
    Jullie snappen mijn twijfel denk ik al; ik kan toch nooit al zo duidelijk symptomen hebben (en een zo duidelijke test 6 dagen voor NOD) als de bevruchting pas 1 week geleden was?

Heeft iemand dit ook zo vroeg ervaren?
    Of komt het iemand bekend voor dat je met 4 wkn zwanger gewoon een soort van menstruatie kan hebben? Voor een innestelings bloeding was het wel heel heftig dan hoor...

Mijn vorige twee zwangerschappen verliepen heel normaal, kreeg ik ook pas kwaaltjes toen ik een week of 6 zwanger was...

Kortom, ik ben een beetje in de war nu. Wat denken jullie?

2. Ummy

Ummy Actief lid

Oct 7, 2008
    361
    0
    0
    Hoi hoi!
    Zelf wist ik ook al een ruime week van te voren dat ik mij anders voelde dan anders alleen heb ik het afgewacht totdat ik 2 dagen overtijd was....en zie het resultaat op mijn banner!!
    Dus ik denk dat het wel kan ja, dus hopelijk ook voor jou!!
    Sterkte met afwachten!!
    Liefs,

3. Magickwings

Magickwings Bekend lid

Aug 22, 2006
    714
    0
    0
    Dank je voor je snelle reactie!

Ik ben ondertussen alweer een beetje bekomen van de schrik :)D) en ik begin nu inderdaad een beetje te geloven dat ik echt 3 weken zwanger ben...
    Dus jij voelde ook al zo vroeg wat?

Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is dus. Bij mijn vorige twee keer had op dit moment echt nog geen idee of ik wel of niet zwanger was, voelde helemaal niets, haha!

En nu afwachten inderdaad... (*kluift nu al op haar nagels* :))

4. Ummy

Ummy Actief lid

Oct 7, 2008
    361
    0
    0
    Owww spannend meid!
    Ik durfde het ook niet te geloven aangezien je soms ook andere verhalen hoort maar gelukkig gaf de test het bewijs,hihi.
    Desnoods test je toch al op de donderdag ervoor?
    Nou succes!!!
    Liefs,

Share This Page