Babykamer ; Kast, Commode, Hangplank en schommelledikant. Met een wit verfje, heb je in een hand om draai een klassieke babykamer. Het ledikant hoort bij het kamertje en is al wel wit, ook kan deze wel een nieuw verfje gebruiken. Het schommel gedeelte van het ledikant is demontabel, dus dit kan je weghalen zodat het ledikantje niet meer kan schommelen. Ik vraag er 175 euro voor, en daarbij krijg je ook nog een nieuwe ledikantdeken erbij.
jaaah idd want ik hou wel van die stijl maar wij hebbn besloten de meubels van de (nu nog) jongste op te knappen en heb niet meer zo lang dus zou t niet halen denk ik maar ik hoop voor jou dat je er snel vanaf bent
Ik hoop dat ik er snel vanaf ben, wil het eigenlijk graag houden voor een 3e... maar ik kan het nu gewoon hier niet meer kwijt, dus het moet helaas weg. Dus........... wie oh wie wilt een lief kamertje, verfje erover en klaar....
Heb je 'm nog? Ben nog te pril zwanger eigenlijk, maar hij is wel erg mooi. Is het ledikantje in hoogte verstelbaar?
ok bedankt, ik ga het vanavond eens even met vriendlief bespreken, als ik thuis ben van het werk! Ik laat nog van me horen!
sorry voor late reactie!! We hebben besloten nog niet voor dit supermooie kamertje te gaan.. toch nog te vroeg.. stel dat het toch fout gaat zitten we "tegen het kamertje aan te kijken", en dat zien we toch niet zitten. Mocht je het over een tijdje nog hebben staan hou ik me zeker aanbevolen. Succes met de verkoop!!!