Zoonlief me (met open mond) kusjes geeft! Of me hapjes geeft van zijn boterham. Of zijn armpjes om m'n nek slaat en zich tegen me aandrukt... En zo kan ik nog wel even doorgaan
... hij ligt te brullen (als hij eigenlijk moet slapen) en zodra we dan gaan kijken tovert ie een big smile op zijn gezicht (probeer dan maar ns niet te gaan lachen)
Als ze een van ons hoort direkt op ons af komt kruipen en dan erbij lachen..en samen verstoppertje spelen
Als ze lacht, en dat kan ze zo mooi! (en stiekem moet ik altijd heel hard lachen, gemeen, als ze niet weet of ze moet huilen of lachen, dan trekt ze een pruillip terwijl ze lacht, gniffel)
ze haar houten theeservieskopje pakt, aan mijn mond zet, ik klokgeluidjes maak met mijn tong alsof ik drink, dat ze het dan aan haar eigen mond zet en dan dezelfde geluidjes maakt en daarna heel trots kijkt en heel erg moet lachen
Als ik samen met haar iets ga spelen (duplo, little people) en ik ga in kleermakers zit op de grond zitten, bij haar, en ze op staat om in mijn driehoek-kleermakerszit te gaan zitten (dus bovenop mijn benen) om zo samen te spelen...zo lief toen ze dat van het weekend deed!! Daar kan ik echt van genieten, dat lichaamscontact!
Als ie smorgens (om 5 uur) wakker word en lekker gaat brabbelen in zichzelf en met zn voetjes gaat spelen! Mmmmm dan maakt het niet meer uit dat het pas 5 uur is...
Dat ie elke keer 'Heeeeeeyyyyy mama' zegt als ik de kamer in kom en daarbij zijn hand opsteekt. En nog zoveeeellll andere dingen.
Als mama om een knuffel vraagt deze ook krijgt. Dit doet hij sinds een week of drie - zo lief! oh...en als papa thuis komt en ik zeg dat papa er aan komt gaat hij voor de voordeur staan wachten en met de brievenbus klepperen.
...als ik in de kamer kom en ze samen met mijn vriend een staande ovatie geeft ...als ze uit zichzelf naar mij toe komt met open armen en dan "koepie, koepie, koepie" zegt (kroepe= fries voor knuffelen) ... als ze op de vorige pagina al weet wat er de volgende pagina komt en dus bijvoorbeeld al "hoi-hoi-hoi" roept bij kleine pluis oid En zo verschrikkelijk veel meer... zucht
Als ik hoor dat ze wakker is, haar kamertje inloop en ze zich dan gaat 'verstoppen' in dr bedje Als ze schatert van het lachen. (en dat doet ze zooo vaak ) Als ze met papa nog lekker in bed tv kijkt *smelt* En........ik kan nog wel ff doorgaan!
als ze haar tutje weer eens op de grond gooit en dan met haar ondeugende oogjes en een bigsmile begint te schatterlachen
ALs we zeggen gaan we naar bed, ze haar leeuwtje pakt tegen zich aan houd en naar mij loopt om een kusje te geven naar papa loopt en papa meetrekt naar haar kamertje.. SMelt
Mijn zoontje lekker van zijn eten geniet en van die lieve smakgeluidjes maakt. En iedere ochtend als ik bij zijn bedje kom zit hij zo lief tegen zijn knuffels te praten, zo vertederend!