heel veel zoeken

Discussie in 'Pendelen' gestart door Gingerkitten, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Je bent me net voor. Ik dacht precies hetzelfde als jou. Pendeldames trek je alsjeblieft niets aan van die negatievelingen. Als ze zo graag gependeld willen worden, moeten ze gewoon geduld hebben. Het wordt zeker ook 's avonds aangeboden. Heel erg bedankt dat jullie dit willen doen en hopenlijk ook blijven doen.
    Tip voor de mensen die niet steeds kunnen kijken op forum, neem een abbo. Je ontvangt dan vanzelf een mailtje. Heb geduld, je bent vanzelf wel een keer op de juiste tijd online. Lukt het hier niet, zoek het dan op een andere manier, maar reageer niet zo negatief. Het zal je zeker niet helpen.

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik heb zelfs heel vaak tussendoor meiden die steeds mijn tijden misten een pb gestuurd van; nou stuur je gegevens dan maar, omdat ik het anders sneu vond....doe ik dus ook niet meer...ALS ik nog ga pendelen!

3. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

jeetje zeg wat een op hef.
    Ik mis ook zo vaak de tijden van de pendelaars, en dan werk ik nog niet eens. Ik zit thuis met 2 kindjes waar ik alle aandacht aan besteed. So be it als ik te laat ben, ze pendelen ook nog andere dagen.

Het is heel erg lief dat de pendelaars willen pendelen voor anderen, maar hallooooo het zijn ook mensen die een gezin, familie, werk en andere dingen te doen hebben.
    Ze geven niet voor niks tijden aan om te pendelen. Als ze rekening moeten gaan houden met de werkende mens hier op het forum dan kunnen ze de hele dag hier wel zitten en dat gaat niet werken he.

Dames keep up the good work. Vind het fantastisch wat jullie doen voor de medeformmers

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Contact gehad met TS, zij gaat hier geen antwoord meer geven en in overleg gaat het topic op slot.

Deel Deze Pagina