Gister plaats ik nog een berichtje stom geweest met een duidelijke test. Dus ik denk vanochtend ik test nog een keertje met ochtendurine. Toen ik bloed ontdekte in het bekertje heb ik toch de test gedaan. Ik had 2 dikke stolsels niet normaal meer. En toen die eruit waren stopte het bloedden weer. Zit vandaag op 22 dagen zei zelf dat ik deze keer wel eens vroeg kon zijn. Normaal 27 a 28 dagen vorige maand met pregnyl en IUI na 26 dagen ongesteld. Heel af en toe op 23 dagen ongesteld dan had ik een hele korte cyclus dat vermoeden had ik nu weer dat ik een korte cyclus zou hebben. Omdat de eisprong ook eerder was. Nu dan 22 dagen best wel bizar eigenlijk. En de test van action geeft nog steeds een licht streepje. Zal nog wel van de pregnyl zijn. Heel dubbel, heel raar en ik besef het nog niet. Moet eerst maar goed door zetten de menstruatie. Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden. Maar zo fijn en lief dat je hier terecht kan met je verhaal. Niks is raar, niks is gek, jullie zijn eerlijk en de steun die je krijgt is geweldig. Nu eerst weer wachten op een gesprek met de gyn die is volgende week. Bedankt
Ik heb geen ervaring met pregnyl. Maar het klinkt noet heel hoopvol. Aan de andere kant hoor je vaak zat verhalen dat mensen bloed verliezen en toch zwanger zijn. Ik duim voor je op een goede afloop.
Sterkte. Ik begrijp hoe je je voelt. zit op cd 12 na IUI en voel mij zooooo ongesteld heb stiekem al testjes gedaan maar die waren negatief... Lijkt mij inderdaad nog heftiger om ook een vals positieve test in handen te hebben, we gaan gewoon voor jou duimen dat het late innestelingsbloeding is of dat het bloeden gaat stoppen en alsnog een positieve test in handen krijgt. Wij kunnen ook niets anders dan positief zijn hoe moeilijk het ook is. Sterkte !
Dankjewel voor de reacties. Zoals ik al zei had ik nog een test gedaan. Toch geprobeerd op de foto te krijgen hier de Action test. Maar ik ga er niet meer vanuit. Mijn gevoel zegt echt dat het over is. Innesteling zou kunnen, maar dat is toch veel te laat nu. Heel raar en heel onwerkelijk dit.
Helaas waren de strepen toch nog van de pregnyl. De kruidvat is lichter dan die van gisteren Balen meid. Wel ff aangeven bij het ziekenhuis dat je al op 9 dpo ongesteld bent geworden want dan krijg je een volgende poging utrogestan om je lf wat langer te maken.
Utrogestan gebruikte ik bij ons vorige zwangerschap ook. Was deze keer niet nodig zei de arts. Omdat ik altijd ongesteld ben op de 27ste en 28ste dag. Heel soms op de 23ste dag. Was regelmatig genoeg dan hoefde het niet. Na de eerste IUI is het van slag. Nou ja eerst donderdag op gesprek bij de gyn. Nu ik vloei zit er dus nog steeds pregnyl in mijn lichaam? Anders test ik niet positief toch? Dat was de vorige maand niet zo. Ik vloei ook niet zoals anders veel minder. Toch zegt mijn gevoel dat het over is. Op naar de volgende ronde. Al ben ik wel heel verdrietig.