Heel verdrietig.. kattenallergie

Discussie in 'De lounge' gestart door hugbear, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Dit is zoooooo niet waar. Een allergische cyclus beneemd een periode van gemiddeld 7 jaar. Dit kan de eerste 7 jaar bijv. kinderastma zijn, dan zeven jaar hooikoort, dan 7 jaar allergie m.b.t. dieren.

Ik vind het een raar topic, wat een vooroordelen zeg. Als je geen verstand van zaken hebt en een waanzinnige kokervisie, hou dan gewoon je mond, foei!

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nee niet, sorry, ik kom hard over ja dat klopt maar dat neemt niet weg dat ik het belachelijk vind dat mensen ineens heel toevallig als er kindjes zijn de katjes ineens weg doen vanwege een allergie .. ;)

Nogmaals sorry maar kan daar gewoon niet tegen.

3. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    toch jammer, dat als je zo kort na het openen van je topic al spijt kan hebben dat je hem geopend hebt...

4. kippiekip

Dat mag je vinden hoor geen probleem, dit soort reacties kun je verwachten op een forum ... Ik neem geen blad voor de mond.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou idd.. jammer dat er zo moet worden gereageert.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    TIP: elke dag goed stofzuigen de vacht van de katten goed bijhouden!

Vragen om medicatie als je ze echt niet weg wilt doen zal dat de enige oplossing zijn..

ik heb ook een katten allergie maar wel 2 katten op advies van de allercholoog (schrijf je dat zo) om antistoffen op te bouwen...ik moet wel zeggen dat als me zoontje allergisch blijkt te zijn voor katten zouden ze echt de deur uitgaan maar voor zover lijkt hij er geen last van te hebben

@kippiekip doe jij is ff normaal joh biatch...!!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kippie ze zegt toch ook dat ze ze niet weg wilt brengen en eerst met de HA wil overleggen, misschien gewoon erst even lezen voordat je gelijk erin hakt.
    Snap je punt wel...maar er is nog geen sprake wegdoen.
    Ik zou ze ook na 6 jaar niet weg kunnen doen en er alles aan doen om ze te kunnen behouden! Denk dat er best wat middeltjes zijn die je kunt proberen.

8. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Allemaal leuk en aardig, maar als dat het geval was geweest had ik ze drie jaar geleden wel weg gedaan.... Ik heb hier gewoon zitten huilen nadat ik de uitslag kreeg en dit maakt het er niet beter op.. :x

9. kippiekip

Gaan we bijdehand doen grobbenkuiken

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dat hebben wij idd ook gehoord om juist in de omgeving te gaan met dieren.. om stoffen op te bouwen..

als je een kip geen voer geeft stoppen ze vanzelf met lullen.. gevalletje negeren :D

11. kippiekip

En ik huil als ik dit soort topics lees dat mag ik toch gewoon zeggen, jeetje mina zeg ;)

12. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Daar heeft TS toch wel een puntje hoor, Kippiekip.. :cool:

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Van de week al een konijn van een jaar of 7 dat ineens weg moet.
    Als je dan reageerd om het probleem op te lossen ipv hoppakee weg ermee krijg je de hele meute over je heen.

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Misschien moet je eens wat minder zeggen en wat beter tot 10 tellen voordat je reageert. Je hebt vaak toch wel commentaar op mensen, tot het botte af. Dan kun je zeggen ja ik neem geen blad voor de mond. Dat is mooi, velen met u maar soms is het gewoon ongepast.

ontopic maar weer, dit is geen konijn, maar katten en ze gaan toch nog niet weg?

15. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Nou Kippiekip, Ik moet zeggen dat je deze keer wel heel vlug bent met je oordeel..

Ze wilt tips omdat ze ze NIET weg wilt doen...

Vaak ben ik het wel met je eens, Maar nu ben je wel heel vlug hoor

16. kippiekip

I know, sorry TS, tis gewon een teer puntje ...

17. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Nee, ze gaan NIET weg... Stofzuigen doe ik iedere dag ook. Heeft iemand misschien ervaring met die "speciale" stofzuigers?

18. Onje

Onje Niet meer actief

hahahahhahah geweldig!!!:D:D:D

@ts ik hoop dat je een geweldig huisje vind voor ze!
    Maak een paar mooie foto's van ze of een leuke collage ofzo? Ik zeg ook maar wat

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Kippiekip: wat ben jij een hard mens zeg!!
    iets wat je niet hebt,kun je krijgen!!!!
    Dat geldt voor allergie en dat geldt voor kanker enz enz.!!!!!!

Hier is iemand verdrietig en wie denkt jij dat je bent om zo,n reactie te plaatsen?Maar dat is blijkbaar jou aard want ik zie wel meer misselijkmakende opmerkingen van jou.Ik heb me vaak ingehouden,maar dit vind ik te triest voor woorden!Vandaar mijn reactie!
    Erg jammer dat jij alle mensen over 1 kam scheert!

TS: bespreek het goed met je huisarts.Misschien is er een oplossing voor en misschien is er iemand in je familie die de katten over kan nemen zodat je ze toch nog kan zien?
    Veel sterkte ermee!

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Uh.. Ze wilt ze niet weg doen..

Tja.. Wassen, stofzuigen, medicijnen.. Het ligt er ook aan in welke gradatie je het hebt. Een vriend van mijn man heeft een erge vorm en die stikt zowat.. Nou ik heb ook drie katten waar ik zielsveel van houdt, maar als iemand in mijn gezin er zo allergisch voor is dat hij/zij bijna het loodje legt dan zoek ik toch liever een beter huisje voor ze.

Ik ben dol op dieren, maar mijn gezin gaat voor alles en iedereen..

Deel Deze Pagina