Het is onze grootste angst dat als we kinderen krijgen, die allergisch blijken te zijn voor huisdieren. Ik heb zelf jaren last gehad van hooikoorts, maar dat blijkt sinds vorig jaar minder te zijn. Van de buurvrouw wist ik dat ze as allergisch is geworden toen ze zwanger was geweest. Eczeem op haar handen kreeg ze ervan, vertelde ze. En toen heeft ze de katten dus weg moeten doen. Ff off topic. Ik ben van mening dat mensen die via het forum anderen kwetsen, van het gehele forum verwijderd moeten worden.
sanne: het ligt vaak niet aan de haren maar aan de allergenen.. dat zijn stofdeeltjes die katten honden en andere dieren afgeven..
misschien een eigen forum oprichten? het ik sluit mijn ogen voor alles wat zeer kan doen forum?? we zitten hier met 10000 leden en niet iedereen is even subtiel daarbij kan ik kippiekip wel begrijpen.kijk eens op marktplaats hoeveel advertenties er op staan van "wegens allergie doen wij onze hond/kat/kip/konijn/heks/giet/monster weg" tis een van de vele smoezen en tja als je dan je beestjes al jaren hebt en dan NU pas er achter komt kan ik me de reactie heel goed voorsteelen.
Mijn schoonzus heeft het ook en slikt een pilletje als ze op bezoek komt (en soms ook niet). Over stofzuigen, daar kun je van die speciale cats en dogs borstels voor kopen (Ik heb er 1 van Miele). Die zuigen de haren extra goed op en verder een microvezel stofzuigerzak gebruiken i.p.v. een gewone. Daar blijft weer meer stof in zitten. Veel sterkte gewenst.
Je had beter on topic kunnen blijven... ze heeft allang haar excuus aangeboden. En daarmee is het ook klaar lijkt me. Iedereen heeft zn bui wel eens niet he, en dan hoeven ze echt niet meteen van het forum gekickt te worden.