Bedoel je 4,7 mm? 47 mm is namelijk 4,7 cm... Ben nu 12 weken en ons kindje is 60 mm nu, dus 6,0 cm, precies op schema.... Overigens had ik bij 6.4 weken en was 4,2 mm, en was precies goed!! Dus hou moed hoor!!!
Hoi Zola, Als eerste heel veel sterkte Ik heb vorig jaar een curretage gehad en moet zeggen op zich valt de ingreep wel mee. Ik heb wel gekozen voor narcose, wilde het niet bewust mee maken . Ingreep duurt ook niet lang gelukkig.En mocht ook snel weer naar huis. Ik heb het de dag daarna wel heel erg zwaar gehad want besefte eigenlijk toen pas wat er gebeurt was . Neem je tijd ervoor om te het te verwerken allemaal. Het is niet niks. Ik was daarna toen we weer verder wilden proberen heel erg bang voor een nieuwe miskraam maar het verlangen naar een kindje was groter dan mijn angst . Dit heeft mij op de been gehouden en veel gelezen en geschreven hier! Hele lieve mensen hier die je steunen en waar je alles even lekker eruit kan gooien. Als je daar behoefte aan hebt moet je dat ook echt doen . Helaas hebben meerdere vrouwen dit mee gemaakt en weten waar je doorheen gaat, steun is zo fijn! Mijn curretage was eind maart vorig jaar en heb nu een geweldige dochter van 11 weken! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!
Heel veel sterkte alvast! Ik heb vorig jaar ook een curretage gehad...zo'n 2 weken voor mijn bruiloft. De ingreep zelf valt idd echt mee maar voor mij was het emotionele heel moeilijk. Ik heb de ''rit'' in het ziekenhuisbed van mijn kamer naar de OK alleen maar gehuild en toen ik weer bijkwam van de narcose moest ik ook meteen huilen. Heb overigens best lang spontane huilbuien gehad. Het was mijn eerste zwangerschap en het was zo heftig en kort...het veel mij veel moeite gekost om het los te laten. Ik wil je echt zeggen dat je je ook lekker moet laten gaan als je voelt dat het teveel word. Lichamelijk zul je waarschijnlijk snel herstellen. Heel veel succes!!!!
Ach wat erg voor jullie..... ik wens jullie heel veel kracht om hier door heen te komen. Helaas heb ik ook in jou schoenen gestaan, gelukkig (hart onder de riem) zijn we toch zwanger geworden. Ik hoop dat je dit binnenkort ook tegen anderen kan zeggen. Dikke knuf en veel sterkte