wat kan dit zijn? baby 6 maand.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cherryl, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hallo meiden,

ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet, dus dacht misschien hebben jullie een idee??
    onze jongste dochter is nu ruim 6 maanden en is altijd een hele makkelijke baby geweest... tot 2 weken geleden.
    ze huilt ineens heel veel, slaapt heel slecht is ook vaak wakker 's nachts en 's morgens rond 5 uur wakker en wil dan ook echt niet meer slapen..
    niets is goed! in de box, in de wipstoel, op de arm, in bed, bij papa, bij mama.... alleen maar huilen??
    een week geleden heeft ze 2 dagen wat koorts gehad, maar dit waren echt steeds moment opnames. had ze om 4 uur bijv 37,1 had ze om 5 uur 39,8 en had ze om 6 uur weer 37,3. (is een voorbeeld maar zo verliep het wel ongeveer!)
    na 2 dagen was dit over en nu is ze 5 dagen koorts vrij!
    eten wil ze trouwens ook niet meer, alleen de fles drinkt ze nog redelijk, maar fruit en groete is drama!
    tandjes zijn trouwens nog niet voel of zichtbaar!

help???

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

zou als ik jou was even de oren na laten kijken.;)

Succes.

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij zijn al bijna een week aan het sukkelen met onze dochter, zwaar verkouden, wel koorts, geen koorts. Donderdag ging het weer beter en zaterdagavond was het weer ellende, boven de 40 graden koorts. Zondag om 6.15 zaten we bij de hap en waarschijnlijk is het oorontsteking maar de arts kon het niet goed zien dus schreef nog gen ab-kuur voor. Afgelopen nacht weer ellende en vanmorgen ging het weer en nu is de koorts weer terug dus zometeen naar onze eigen huisarts..

onze dochter wil absoluut niet plat liggen, weet niet of jouw dochter dat wel wil?

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    mmm, daar kan ik eigenlijk geen verschil in merken, plat liggen is net zo een groot drama als rechterop...
    ik krijg de ha vandaag niet meer te pakken (was alleen bereikbaar tot 11 uur vanmorgen) dus zal moeten wachten tot morgen!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Joh, als je eigen huisarts niet bereikbaar is, is er toch een waarnemer die je kunt bellen? En anders de HAP tijdens avond, nacht en weekend.
    Bij vermoeden van oorontsteking zou ik geen dag wachten. Dat kan een baby zó veel pijn doen! En het is niet ongevaarlijk ook.

In de tussentijd een paracetamolletje tegen de pijn en liefst ook neusspray, dat helpt om de boel open te houden.

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ben net terug van HA en ja hoor dubbele oorontsteking! Ik zou gewoon de HAP bellen als je eigen HA er niet is..

Share This Page