Heel verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samba80, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba80

Samba80 Lid

15 jan 2012
    47
    34
    18
    Vrouw
    NULL
    Noord-Holland
    Haai dames,

Ik moet even mijn verhaal van me afschrijven. Na veel jaren en behandelingen zijn wij ouders geworden van onze zoon. We zijn nu al 2.5 jaar bezig voor een 2e. We hebben nog 1 cryo in België. Net toen ik op mijn menstruatie aan het wachten was, om met de laatste behandeling te beginnen, werd ik dit niet... Ongelooflijk! Spontaan zwanger! Nu heb ik dinsdag een vroege echo gehad. Volgens theorie met precies 7 weken. Echter heb ik geen regelmatige cyclus, dus het zou ook 6 weken kunnen zijn. In ieder geval was er nog niet veel te zien. In 1e instantie zei de vk dat het niet goed was. Vervolgens zei ze ja tenzij je minder ver bent dan je denkt. Meting gaf aan 5.2 weken. Ik mag nu volgende week langskomen voor een nieuwe echo. De moed is mij in de schoenen gezonken... Natuurlijk hoop ik dat het volgende week ineens goed kan zijn, maar ik ben zo bang van niet. Kwaaltjes zijn er gewoon nog. Pff iemand zoiets meegemaakt?

Groetjes samba

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wanneer heb je een positieve test gehad? Tussen 7 weken en 5.2 zit best een verschil qua testdatum.

Bijzonder dat je toch spontaan zwanger bent geworden! Ik hoop voor je dat het toch goed zit :)

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jeetje spannend ja!

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had hetzelfde bij dl. Voel m’n eisprong altijd goed, dus wist zeker dat ik ruim 6 wk zwanger moest zijn toen ik de echo had. Geen kloppend hartje, dus zou een mk af gaan wachten. Maar die kwam niet, en ik werd misselijker en misselijker. Na een week weer een echo, en een kloppend hartje :). Het was later ingenesteld waarschijnlijk.
    Het hoeft dus nog echt niet het einde te betekenen! Wacht je volgende echo af, hoe moeilijk ook. Ik ga heel hard voor je duimen!

4. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hier ook hetzelfde gehad.
    Aan de hand van mijn lm zou ik 7 weken zwanger zijn, maar positieve test was later.
    Met de echo bleek ik geen 7 weken maar 5 weken zwanger te zijn.
    Dit verschil was wel heel.groot en zou theoretisch niet kunnen.
    6.2 nog wel bijv.

6 dagen later een goede echo met een vruchtje en hartactiviteit wat overeen kwam met 7 weken.
    Ondertussen ruim 27 weken zwanger.

Ik duim voor een goede afloop, maar het kan helaas wel 2 kanten op.

5. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik ga duimen voor je! Bij mij ook zo'n groot verschil....! Bij de eerste echo werd ook gezegd dat de kans groot was dat t mis zou gaan...

Zie banner.....

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Bij mij dachten ze dat ik 4 a 5 weken was, er was een zwangerschapsring te zien. De week erna bleek ik 7 weken te zijn, dus daarvoor hebben ze het niet goed gezien. Ik duim voor je!

7. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Ik ben na jaren ivf ook spontaan zwanger geworden. Eerste echo idd ook vrachtzakje geen vruchtje. 6 weken. 10 dagen later moest ik terug om te kijken als het toch een goed evoluerende zwangerschap was. En 10 dagen later mooi vruchtzakje met vruchtje en hartje. Op 12 weken zelf een week vooruit gezet. Wat ik nu nog steeds niet begrijp maar soit. Alles kan. Ik ben elke dag blijven geloven dat ik zwanger was geworden omdat dat zo moest zijn en dat die ook gewoon goed zou groeien. Ik had mezelf verboden om negatief te denken. Met de gedachtegang dan komt het vast goed. Ik duim met je mee!

Deel Deze Pagina