heel verhaal< aub help me!!!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door anja84, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoi ,
    Aan de manier van hoe Je mail richting je werkgever schrijft begrijp ik dat je een ,vriendschappelijke, band met haar/hem hebt .
    Het klinkt in mijn oren bekend maar ook een beetje als spelen op je gemoed !
    Jij hebt gewoon het recht je gedeeltelijk ziek te melden en dit staat compleet los vd loyaliteit richting je wergever .
    Vraag een gesprek aan met de huisarts en/of arboarts , mijn ervaring ivm mijn vorige zwangerschap is dat zij echt hun vingers niet gaan branden aan een ,zwangere, dus dat jij gewoon gedeeltelijk ziek gemeld word zonder dat jij er een vakantiedag voor hoeft in te leveren .
    Je schoonmoeder heeft zeker gelijk!;)

Liefs Edith
    Mama van mees*

2. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

ik heb alleen jous bericht gelezen dus niet de rerst

ben je van belgie??? want dan stop je op zes maand werken in de zorg.

ik ben van begin zwangerschap thuis ( moet dit door voor gescheidenis) en ik sta gewoon volledig op ziekenkas.
    mijn verlof word dit jaar gewoon uitbetald , net zoas vorig jaar de helft omdak ik dus dit jaar niet meer kom te werken als alles ne keer goed mag gaan.

moeten jullie dan in nederland echt werken tot laatste hier is dat echt drie maand stoppen voor uitgerekende dag. in alle rusthuizen is dit zo

gr

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Even off topic:
    Wij mogen vanaf 6 weken voor de uitgetelde datum eruit en moeten 4 weken voor de uitgetelde eruit. Word je in de periode tussen 6 en 4 weken ziek, dan gaat je verlof al in. Dan hebben we erna nog minimaal 10 weken en maximaal 12 weken verlof. Afhankelijk wanneer je met verlof bent gegaan.

Deel Deze Pagina