We gingen aan het eind van de ochtend naar het bevrijdingsfestival hier in Zwolle, om naar Cowboy Billie Boem te gaan! Onze dochter vond het leuk hoor, maar niet zo bijzonder om nou een topic voor te openen Daarna wilde papa nog heel graag even naar het hoofdterrein, hebben we een patatje gegeten en kwamen we mijn zusje ook nog tegen, blablabla. Uiteindelijk stond ze onwijs te dansen en te klappen op Van Velzen! Te gek toch! Ik heb zo gelachen. Ik was altijd behoorlijk bevooroordeeld als mensen met kleine kinderen (ze is 2) naar dat soort festivals gingen, terwijl ze het zo leuk had! En we stonden nog behoorlijk vooraan ook, maar het was toen nog niet zo druk. Weer een vooroordeel van mezelf dat niet klopt. Ik had het zelf overigens ook aardig gezellig, zo erg dat ik inmiddels niet meer kan lopen van de pijn Nog meer mensen (met kinderen!) naar een van de overbevolkte bevrijdingsfestivals geweest?
Hartstikke leuk toch! ik zou het zelf niet durven en niet omdat het te druk is ofzo want jayla houdt ook wel van dansen en drukte maar ben zo bang dat er de pleures uitbreekt terwijl ik daar met me dochter sta nee dat vermijdt ik liever!
ja ik vind dat ook hoor, zeker weer na gisterenavond. Maar ik wil niet leven in angst. Enneh, de koningin kwam niet hoor
nee maar sowieso er kan ook ruzie komen oid die kans is er altijd en vooral op feestjes waar alcohol geschonken wordt...
superleuk zeg!!! das dus voor herhaling vatbaar. Wij zijn 3 jaar terug op een bevrijdingsfestival in vlissingen geweest daar kwam ali b. Wij waren daar toen op vakantie. Hartstikke leuk, tot het drukker werd. Er is helemaal niks gebeurt qua alcohol of vechtpartijen hoor, maar het was gewoon te druk en geen goede uitvalsroutes. We zijn echt bijna letterlijk doodgeduwt. Had nog geen kinderen gelukkig. Das dus mijn reden om uberhaupt niet meer in menigten te gaan. Met carnaval blijf ik bij de deur of buiten als het druk is. Maar anders had ik het zeker gedaan en echt super voor je dochtertje, een cd tje van van velsen??
Haha, geweldig zeg!! Hier niet geweest, vriendlief en ik moesten allebei gewoon werken helaas. Wij zijn afgelopen jaar wel even met Milan naar 't gewone carnaval geweest (kindercarnaval is hier echt niet leuk, iedereen rookt gewoon enzo) en hij had 't onwijs naar z'n zin. Hij ging echt helemaal uit z'n dak. Stond te springen (op zijn manier), te klappen en mee te blèren en maar kei hard lachen de hele tijd! Op een gegeven moment was 'ie er op 't podium bij gaan staan, bij 't optreden, echt heel leuk! En nee, normaal gesproken zou ik zoiets ook niet snel doen, maar vaak blijkt 't achteraf juist voor je kindje heel leuk te zijn (zo is 't ook altijd als ik even wat ga drinken op een terrasje ofzo).
Nee ik mijd gelegenheden met heel veel mensen. Dan voel ik me absoluut niet prettig. Dus mij niet gezien!!!
nou toen wij er waren was het echt nog niet stampvol hoor. Wel veel mensen, maar je kon nog rustig rondlopen en op het gras zitten. Anders was het voor mijn dochter ook niks geweest. Om 14:00 waren we weg en om 16:00 is het festivalterrein afgesloten omdat het vol was. Das mij ook een tikkie te druk. Als je de foto's ziet van de drukte is dat dus niet dezelfde drukte als toen wij er waren!
hier zijn we in maart naar de feestweek in westendorf geweest. ik heb fynn ook mee genomen naar de feestent hoor. hij mocht over al komen. en hij werd door 30 man in de gaten gehouden. hij vind muziek geweldig. dit ik dan gewoon thuis zo staat hij heel veel LET OP de muziek is niet iedereens smaak hahaha YouTube - Fynn aan het dansen op "lijn 10 van Paultje Poets"
Wat schattig Amfy, zo staat mijn dochter ook regelmatig, zomaar uit het niets haar armen omhoog en swingen maar haha. En dan ook nog heel blij kijken en lekker heen en weer wiegen. Denk dat wij volgend jaar wel ergens bij een optreden gaan kijken. Hebben er dit jaar ook nog niet echt aan gedacht.