1982 Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door orchid, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchid

orchid Lid

13 aug 2009
    12
    0
    0
    Netherlands
    Hoi,

In mei heb ik mn spiraal laten verwijderen door de HA (fluitje van een cent vergeleken met plaatsen!) kort daarna ongesteld geworden :)

eerste ronde, 6 weken en één negatieve test verder :x geworden.. jammer maar goed, dat het de eerste keer gelijk zou lukken waren we niet vanuit gegaan.

tweede ronde, 6 weken en twee negatieve testen en heel wat zwangerschapskwaaltjes ( pijnlijke borsten, steken in buik en liezen, rommelende darmen en bij vlagen misselijk) verder... licht bruin verlies afgelopen maandag...dinsdag nog iets erger...vanmiddag, heftige kramp (duurde ongeveer een half uur) en was daar de :x:x...

kortom, op naar ronde 3... merk dat ik dr toch meer mee bezig ben dan dat ik mezelf had voorgenomen...fijn een forum om je verhaal kwijt te kunnen! wat is jullie verhaal?

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hoi! suc6 met zwanger worden!
    Hoop dat het snel raak is voor jullie!

3. orchid

orchid Lid

13 aug 2009
    12
    0
    0
    Netherlands
    Thanks! we doen ons best ;)

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Niet in de stress raken als het niet meteen lukt!
    Wij zijn 1 jaar bezig geweest.
    En een hele goeie tip:p haal etos zwangerw orden!
    Ik had een enorm lange cycles (50 dagen) en me die pillen was het 32 dagen! en na 2 maanden die pillen de hebben gebruikt zwanger.. zal wel toevel zijn maar toch haha

5. orchid

orchid Lid

13 aug 2009
    12
    0
    0
    Netherlands
    Neeh we raken niet in de stress maar moet wel zeggen dat als je eenmaal besloten hebt er voor te willen gaan dat het dan ook wel nu mag...

Was er ook al wel eerder klaar voor dan mn vriend... dus voor mij duurde alle maanden te lang ;)

Bedankt voor de tip, dit is nu al meerdere keren tegen me gezegd, denk dat ik dr dan toch maar eens aan ga!
    Wie weet :) Baat het niet dan schaad het niet toch?

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes meid! Die etos zwanger worden is voor jou misschien wel een goed idee, vooral omdat je cyclus zo lang is.
    Ik gebruik het niet, mijn cyclus is vrij gemiddeld.
    Ik ben inmiddels bijna 10 maanden bezig en nog steeds niet zwanger :(
    Bij mijn begint het telkens met bruinverlies en dan word ik ongi. Nu sinds dinsdag al bruinverlies en de ongi wil niet doorzetten. Erg vervelend :x

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hi, ben december 2007 gestopt met de pil, nadat ik deze 10 jaar heb geslikt.
    Mijn ongi kwam gedurende meer dan een jaar precies als een klokslag op de 28ste dag, terwijl ik juist aan de pil ben gegaan omdat ik zo onregelmatig was.

In maart veranderde dit in 31 dagen, dus toen wist ik ook gelijk dat de kans voor mij nu groter was geworden (pil was nu uitgewerkt).

Intussen een miskraam gehad.

Meid gewoon laat de natuur zijn ding doen. Als het langer dan een jaar duurt, ga dan effe langs de dokter.
    Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar toch moet je het proberen.
    Ik heb de eerste jaar zeker geen moeite meegehad en het werd zwaar na de MK.
    Omdat je dan 100% zeker weet dat je zwanger kunt worden, maar nog niet bent.

Succes

8. orchid

orchid Lid

13 aug 2009
    12
    0
    0
    Netherlands
    Kan me voorstellen dat je 10 maanden lang vindt alleen over het algemeen duurt het tot een jaar voordat je zwanger wordt. Het is dus niet heel raar...

Probeer er minder mee bezig te zijn! (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het!)

Ik ga het dan inderdaad slikken om te kijken of mn cyclus daar een beetje normaal van wordt. 40 dagen is wel extreem lang...pfff...
    Wij gaan nu voor ronde 3... hoop op een vruchtbare ronde ;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind 10 maanden inderdaad lang. Ken niet zoveel mensen die er langer dan 4 maanden over gedaan hebben. Wel een aantal, maar de meesten toch wel vrij snel raak. Dus dat gemiddelde, tja ;)
    Maar verder ben ik er ook niet meer zo mee bezig hoor. Baal er wel van en klets hier lekker op het forum, maar wij hebben het eigenlijk juist laten gaan sinds een paar weken :D. Werd er een beetje depri van en nu zit ik weer lekker in mijn vel. Laat de boel de boel en geniet samen met mijn man van alle leuke dingen. Een baby komt wel en anders zijn er weer andere dingen.
    Dus bedankt voor de tip, maar hij is niet nodig ;)

10. orchid

orchid Lid

13 aug 2009
    12
    0
    0
    Netherlands
    Gelukkig ben je heel positief! Lekker de boel de boel laten ;)

Nou jah, er zijn natuurlijk allemaal mensen die of snel zwanger geworden zijn of er heel lang over doen. Dit zijn vaak wel de mensen die mee doen aan Polls of dergelijken. De middenmoot laat vaak niet van zich horen.

Jouw tijd komt! one way or the other! :)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij zijn in febr gestopt met de pil, ik had meteen al een vrij regelmatige cyclus. Ik slik ook de etos zwanger worden capsules en zweer erbij! Als ik ze niet gebruik voel ik me heel raar, allerlei kwaaltjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tot aan mijn eisprong niet zo mee bezig ben, maar vooral erna hoop je toch en droom je toch dat het raak is. En deze pagina werkt zoooo verslavend! hahaha

Succes met zwanger worden en vooral veel plezier ;)

12. orchid

orchid Lid

13 aug 2009
    12
    0
    0
    Netherlands
    Inderdaad, vooral omdat je het er dan over kan hebben met allemaal lot genoten zonder dat je jezelf verraad! ;) althans wij hebben tegen niemand gezegd dat we bezig zijn. Volgens mij verwachten ze het ook nog niet...:)

Jij ook succes! en heel veel rammel plezier :D

Deel Deze Pagina