na mk direct weer zwanger? gelijk hoog hcg nu op echo vruchtzakje?

Discussion in 'Miskraam' started by cindy289, Oct 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy289

cindy289 Nieuw lid

Oct 12, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 15 sept. een miskraam gehad met 4,5 weken.. Ik verloor bloed en solsels.. de test was ook negatief na een paar dagen. een paar dagen bloedverlies gehad en op 21 sept weer gevreeen. Op 25 sept. had ik ineens weer een positieve test. Dus maar even een echo laten maken.. ER was niks te zien in de baarmoeder dus dachten ze aan een bbz. Maar er is nu nog steeds niks te vinden buiten de baarmoeder. Wel is er ondertussen een vruchtzakje aan het groeien in de baarmoeder.. Maar dat betetekent dat ik echt 5 dagen na de miskraam weer zwanger zou zijn geraakt. En ik dan dus direct hcg weer in mijn urine had. Nu denken de artsen dat het ook een windei kan zijn dat ik na de miskraam het vruchtzakje niet ben verloren en dat die is gaan groeien.. Maar de echo laat precies een vruchtzakje zien van 4,5 week... wat zou betekenen dat ik dus 5 dagen na de miskraam weer zwanger ben geworden.. ik weet wel dat ik de hoop eigenlijk moet opgeven maar stiekem hoop ik toch nog op een positieve echo deze week.. Maar ook mijn baarmoederslijmvlies was maar 2 mm.. hoe kan het dan dat het vruchtzakje niet loslaat?? Ik lees overal dat het dan niet kan innestellen en los komt. Maar ik heb na die miskraam geen bloed meer verloren.. het vruchtzakje was vrijdag 8 mm. Wie o wie heeft ooit zo iets mee gemaakt?? Oh ja mijn hcg stijgt wel maar verdubbelt niet..

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    nee het komt mij zo niet bekend voor maar goed, het is immers ingenesteld en ik neem aan dat tijdens een zwangerschap het slijmvlies ook weer verder groeit? Ik hoop voor je dat het goed is maar ja... het is wel heel onzeker!

Share This Page