Heel voorzichtig blij

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door shadowcat76, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi allemaal,

sinds augustus 2012 zijn wij aan het proberen voor een broertje of zusje voor onze kleine meid. Ik heb in februari vorig jaar een ma gehad en in december weer. Na een cyclus die gigantisch overhoop lag heb ik vanochtend weer positief getest... en ik ben zo bang! Maar ook heel voorzichtig blij. Ik hoop zo dat het deze keer wel goed gaat.

Ik ben al sinds vorige week woensdag met vlagen flink ziek, misselijk, buikpijn etc. en dacht oh ik heb een griepje of iets te pakken. Maar nee dus! Nu maandag de vk en mvm bellen, en ik hoop dat het kindje dit keer wel blijft zitten! Duimen jullie met me mee?

Deze is van vanochtend, na 2 minuten zag ik al een streepje verschijnen vanuit mijn ooghoeken (ik durfde haast niet te kijken), en na 5 minuten had ik dit!

Bekijk bijlage 412284

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat ziet er goed uit!
    Gefeliciteerd

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gefeliciteerd meid! Ik duim voor jullie dat het deze keer goed mag gaan!

4. shadowcat76

Dank jullie wel :). Ik voel niet altijd wat maar vaak ook wel, misselijk etc.. Bij de vorige ma had ik eigenlijk helemaal geen zwangerschapskwaaltjes en nu volop. Had voor de positieve test zoiets van m'n lijf zal me wel weer bedriegen maar niet dus! Ik ga wel vragen of ik een iets vroegere echo als normaal kan krijgen gezien de 2 miskramen. Hoop dat dat kan!

Ik hoop voor jullie allebei dat jullie binnenkort ook een mooie zwangerschap mogen hebben.

5. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    Gefeliciteerd !!

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd shadowcat!!

Je voorzichtigheid herken ik maar al te goed, zie mijn handtekening!
    Ik duim heel hard voor jullie dat dit kleintje lekker blijft plakken.

Om een vroege echo kun je zeker vragen en die zul je ook vast krijgen, maar als ik je een advies mag geven: plan deze niet vóór de zevende week want dan zie je misschien nog geen hartje kloppen terwijl het kindje prima gezond kan zijn. Wij hadden nu de eerste echo bij 7+1 en toen zagen we een duidelijk hartje kloppen.
    Ik hoop voor jullie op hetzelfde!!

7. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Allereerst shadowcat hartelijk gefeliciteerd.ben echt blij.voor.
    Ik begrijp je angst wel in heb in mei een mk gekregen.
    en vanaf 25 juni helemaal niks meer kortom mijn cyclus was zwaar van slag.maar sinds gister teste ik weer positief.jippie.
    Maar ik ben ergens toch bang of het wel goed gaat.en of de testen mooi oplopen.deze was van gister

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!! Ik zal duimen dat deze blijft plakken en inderdaad, doe niet voor 7 weken een echo plannen want als je geen hartje hoort dan raak je misschien in paniek terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn.

9. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    gefeliciteerd! Ik duim voor een plakkerd!

10. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Mooie streep! Gefeliciteerd!

11. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    gefeliciteerd! Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed komen.

12. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Gefeliciteerd! En ik zal zeker duimen voor jou! Ik begrijp je ook maar al te goed, en toch moet je maar zo denken. Elke dag is er weer 1. Hoe moeilijk het soms ook is. Probeer zoveel mogelijk te genieten, de dagen vliegen dan toch iets sneller voorbij. Voor je het weet heb je een mooie echo!

13. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    gefeliciteerd!

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wauw gefeliciteerd!!
    Duim mee voor een goeie plakbeeb dit keer!!

15. shadowcat76

bedankt voor jullie reacties allemaal, dat doet me goed :)
    Ik heb maandag de VK gebeld, en ze wil graag de 1e september een echo doen. Dan ben ik rond de 6 weken, misschien iets verder maar niet korter zei ze, dat ligt aan hoe mijn cyclus was. Tot nu toe voel ik vrij goed dat ik zwanger ben, zeker aan mijn reuk, ik kan bepaalde dingen echt niet meer verdragen (koffie, gatver dat stinkt! terwijl ik het normaal lekker vind ruiken haha), en ik ruik ook veel meer dan anders.
    Ik ben (helaas vind ik) wel niet meer zo misselijk en ziekjes als ik de vorige 2 weken was, toen was ik echt hondsberoerd. En nu gaat het eigenlijk wel. Met eten moet ik wel oppassen wat ik eet want het kan zomaar verkeerd vallen. Hoop dat dit een goed teken is, want bij de miskramen had ik dit eigenlijk niet.
    Ik hoop ook dat het minder "ziek" zijn geen slecht teken is, dat het hormoon minder wordt ofzo. Ik moet wel zeggen dat ik vrij snel nadat ik merkte dat ik vruchtbaar was, 3 dagen later al, ziek werd. Zondag de 3e was ik vruchtbaar, vanaf woensdag de 6e behoorlijk ziek geworden tot eigenlijk afgelopen weekend. Niet overgeven maar wel echt hondsberoerd enzo.

@Angel02 : van harte gefeliciteerd meis!!! Ik hoop zo voor jullie dat het een plakkertje is. Een miskraam blijft altijd een vervelend iets. En als daarna je cyclus ook nog eens van slag is.. ik weet er alles van helaas. Dat is zo balen want je wilt toch graag verder en weten waar je aan toe bent. Ik duim voor jou dat de kleine blijft zitten en goed groeit :).

De vk zei ook dat ze na de eerste echo rond 10 weken de intake wil plannen. Ik zoek zoveel mogelijk afleiding, lekker met m'n dochter naar buiten etc. zodat ik mij niet teveel druk kan maken om hoe het gaat met ukkepuk :).

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd!!

17. shadowcat76

18. Logan

Logan Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wow :)

19. shadowcat76

Ook jij dankjewel! Ik hoop ook voor jou dat het binnenkort gaat lukken joh. Ik duim voor je!

20. Mapa01

Mapa01 Lid

3 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, duimen dat alles goed gaat, maar dat moet gewoon.

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina