wij worden papa en mama van ons eerste wondertje. zelf kon ik het nog niet echt geloven, dus 2 testen gedaan en ja hoor, het is echt waar! 28 dec hebben we onze eerste echo, dus we zijn heel nieuwschierig en spannend.
ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger gelukkig ben ik niet misselijk nog, alleen koud en moe.. we zijn ook super blij met deze blije nieuws! kon het eerst niet geloven, ik deed de test en keek nog es en dacht uhh neej.. maar ja.. dus ik stormde naar boven en zei ik ben zwanger me vriend schork zich rot en dacht dat er iets anders aan de hand was:d volgende dag toch nog maar een test gedaan en ja is echt waar! 28 dec hebben we onze eerste echo we hebben er super veel zin in en is ook wel weer spannend!:d
Gefeliciteerd! Wij zijn ook zwanger van de eerste in de eerste ronde, ik heb wel 5 testen gedaan. Kon het niet geloven... Ik ben nu 5 weken zwanger en heb vandaag de verloskunige gebeld. Ben verder niet misselijk maar wel wat jij zegt gigantisch koud en moe, en ontzettend zere borsten, kan niet eens op mijn buik slapen . Nogmaals gefeliciteerd...
mijn tepels zijn wel erg gevoelig..op me buik kan ik wel liggen.. maar doe het niet.. me buik is ook wat gevoelig maar ja ook wel logisch wat groeit wel. we zijn ook erg benieuwd de 28ste dec.. en hoe het eruit ziet.. willen jullie ook weten wat het word?
Mijn buik is verder niet gevoelig, af en toe wat geborrel... M'n BH's zitten al wel strakker, echt vreemd... Wij willen wel weten wat het word, jullie ook?/??
wij willen het wel weten wat het word. en we vertellen het tussen kerst en oud & nieuw dan hebben we de echo fotos en weten we of alles goed is.(waar ik wel van uit ga)want we hebben 28 dec de echo dus ben wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren..