Nu wel een plakkertje?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Does81, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    #1 Does81, 4 sep 2014
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014
    Dag dames!

Ik meld hier heel voorzichtig dat na de miskraam in December (ik was 10w) ik gisteren erachter gekomen ben dat ik weer zwanger ben. Ik durf het nog niet echt te luid te zeggen. Na de miskraam van de eerste, zijn we allebei natuurlijk blij, maar ook "down to earth". Blijft deze, of toch niet... :(
    Ik had een week spotting (bruin), soms zwaar dan weer licht met wat krampen. Dacht dat ik vroeg ongesteld was geworden en dinsdagavond doe ik m'n bh uit en ging door de grond van de pijn... :$ Dus testje, meteen een digi gekocht (dacht geen lijntje turen) en BAM! Pregnant! Bam! 2-3 weeks. Wow... Daarna toch een lijntjes test gekocht en het is een knaller. Zelfs mijn man zei dat deze sterker is dan die met de eerste zwangerschap. Goed teken?
    We vertellen het mijn ouders vanavond en wanneer we mijn sm zien dan vertellen we het haar. Met de mk toendertijd hebben we veel steun aan iedereen gehad (vriendin haalde me op na de scan), dus vandaar dat we liever naaste familie en vrienden het vast willen vertellen. Ik ga ergens in Okt/Nov weer even naar NL, dus als de kleine er dan nog zit, vertel ik het liever in persoon aan de rest daar. :)
    Hoop dat het niet respectloos overkomt dat we toch een "stel dat..." houding hebben. We zijn een Efteling Bosrijk trip aan het plannen ook met Engelse vrienden voor 2015. Ik wil hun toch vragen om gewoon verder te plannen (geeft me wat te doen haha, afleiding). Hopelijk blijft dit kleintje plakken en is er in januari nog, dan verzetten we het gewoon. :D Kan mezelf niet goed verwoorden momenteel haha! Excuses, het voelt wat vreemd allemaal haha! Al ben ik wel compleet happy natuurlijk. :cool::D

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Kan me je "wat als"wel voorstellen hoor! Zelfs ik, zonder mk, denk nu nog steeds: zou het wel blijven zitten. Leef van vk afspraak naar echo. Zal pas gerust zijn als ik mn kindje voel bewegen ben ik bang.
    Wel een voorzichtig gefeliciteerd in elk geval! We gaan gewoon uit van het goede toch? :)

3. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik herken het ook. Geen mk gehad, maar we waren ook heel voorzichtig. Pas bij week 13 ontspande we en hebben we het een week erna gedeeld. Onze gezinnen wisten het wel. Ik had namelijk een paar keer bloedverlies gehad. Gyn gaf aan dat ik meer kans maakte op een mk. Kleintje bleef lekker zitten. Nu alweer bijna 23 weken.

Probeer tussen de onzekere momenten wel zoveel mogelijk te ontspannen. Hoe moeilijk dat ook is. Wanneer heb je de eerste echo?

4. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Thx! :D
    @Liekje81, zekers! Blijven positief! Geen nieuws, goed nieuws toch? :)
    @Miekielief, ik denk dat mijn eerste scan eind Okt/begin Nov zal zijn? Ik zit in Engeland. Het ziekenhuis waar ik het dichste bij zit (en dus graag heen wil hiervoor) heeft een tel nr ervoor en e-mail. Heb gisteren laten weten weer zwanger te zijn, dus hopelijk hoor ik binnen 7d van ze en wordt alles opgezet weer. Ben benieuwd.
    Mooi dat je alweer 23w bent! Altijd spannend met bloedverlies...
    Ik probeer 's middags rustig aan te doen. Werk thuis voor mezelf dus kan het zo plannen allemaal gelukkig. :) Het voelt alleen zo onwerkelijk. We hebben jaren geprobeerd (gyneacoloog gezien etc) en nu in een jaar tijd 2x vanzelf zwanger geraakt. Ik blijf naar de testen staren (niet de digi meer, want die is ermee opgehouden haha). Hopelijk heeft deze de beste Pattex daar binnen. :)
    Bedankt dames! Wens jullie mooie maanden toe! :D

5. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd!
    En o zo herkenbaar....
    Hier een MA in april, vanochtend weer positief getest...
    Spannende tijden, hopelijk blijven ze plakken!😊

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Thx en jij ook gefeliciteerd! Ik deel hierbij de Pattex! ;):D

Deel Deze Pagina