deze maand totaal niet verwacht.... en het is toch ECHT waar... Een héél licht streepje...... Ik ben ZWANGER!!!!!! ik geloof het nog steeds niet, maar voel me zo blij als van hier naar de sterren en weer terug!! Liefs xxx Femke!
Gefeliciteerd meis. Ik zei al ik had een heel wit leeg vakje. Het kon ook bijna niet anders.. Liefs britt
dankjewel allemaal! @ Kim, ik was de afgelopen 2 weken licht misselijk, met vlagen en vooral overdag, de laatste week een heel rommelig en opgeblazen gevoel in mijn buik, heb wat steekjes id buurt van mijn baarmoeder gevoeld een week geleden ongeveer... eergister kreeg ik wat buikkramp en mega erge lage rugpijn.... dacht dus ook, ik wordt ongesteld en goed ook.... gister bleef ik mezelf toch weer gek maken.... dus dacht: fem doe dan maar een test, die gaat toch negatief zijn en dan kun je weer gewoon verder.... je kan je voorstellen dat ik me te pletter schrok toen ik terug liep na 3 min en toch écht een lijntje zag...... pas nu ga ik het een beetje beseffen... liefs!
proficiat!!! super leuk gewoon!!! in de hoeveelste ronde zat jij? en wanneer heb je getest, na je nod? veel plezier!
hey julie! ik zat in ronde 2! de 1e ronde werd ik na 35 dagen ongesteld. deze ronde zat ik toen ik gister testte op dag 33 geloof ik... maar had ook geen ei gevoeld deze maand, had dus geen flauw idee wanneer mijn NOD was....! xxx