Kan het kloppen dat ik de hele dag misselijk ben van foliumzuur? Heb vanochtend na het ontbijt ingenomen. Hele middag zwaar beroerd en nu nog een beetje. Ondertussen dus 13 uur later. Of mag ik hopen dat het misschien een zwangerschapssymptoom is?
Ik kon er niet tegen. Heb daarom besloten het niet te nemen. Qel bij zwangerschap dan de multivitaminen met folium erin....die werkten niet op mijn maag. Avond nemen hielp hier niets.
Oké dan ga ik het morgen eens in de avond proberen. Bij m'n vorige zwangerschap kan ik me dit niet herinneren trouwens. Echt een naar gevoel heeft m'n hele dag verziekt!
ik neem het s' morgens zoals aangegeven op het potje eerst wat eten en dan de pil nemen dat werkt bij mij.
Foliumzuur zit ook in gewone voeding. Misschien dat je misselijk wordt van de vulstof. Ik heb ook voedingssupplementen gehad; grote gele tabletten die ontzettend stonken. Vervolgens zat ik de hele dag te boeren en kwam die lucht/smaak telkens naar boven... bah! Ik heb toen een ander merk gekocht en de klachten waren over. Misschien is het een idee om een ander merk te proberen.
Ik werd ook altijd misselijk van de foliumzuur! maar sinds ik vsm compleet heb niet meer! misschien ligt het aan een bepaalde stof die er in zit.. ik had overigs het huismerk van kruitvat
Dus toch!!!! Ik zei toen tegen iemand ik wordt er zo misselijk van, maar dat kon niet volgens hun want er zit maar een kleine hoeveelheid van die stof in. Ben dr nu mee gestopt en eet goed gevarrieerd eten zodat ik veel belangrijke voedingsstoffen tot me neem.
Ik heb het ook wel eens als ik het ingenomen heb, dat ik de hele dag last heb van me buik. Maar soms ook weer niet..
Heel herkenbaar. Ik ging er zelfs van overgeven! Ik ben ook overgestapt op een ander merk. Daarnaast ben ik het ook gaan innemen voor het slapen gaan. Dat werkte een stuk beter