Ik zou je gevoel volgen in dit geval! Gezien je reacties denk ik dat je zelf ook al een keuze hebt gemaakt maar dat je verstand de keuze nog moet bevestigen! Succes
Wegwezen. Mijn broertje is ook zo (maar dan waarschijnlijk nog erger). Liegt over alles, verzint afspraken en verzint dingen in zijn leven. Allemaal om dingen voor elkaar te krijgen en er zijn nog mensen die er in trappen ook. Verspil je energie hier niet aan.
Ik heb dat zelf allemaal niet, ik begin spontaan aan m'n eigen bestaan te twijfelen. Laatst moest ik me online ergens voor aanmelden toen vroeg die site ook al of ik een robot was.
Voor de mensen zonder enige social media... Facebook en instagram ed kan ik begrijpen, maar whatsapp? Hoe kunnen jullie zonder? Geen groepen met bijvoorbeeld familieleden? Gewoon old-fashioned smsjes sturen? Ik kan het me niet echt voorstellen kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste een sms heb gestuurd haha
Ja dat moet ik even corrigeren, ik heb wel WhatsApp hoor, zou echt niet zonder kunnen. En ooit voor m'n werk LinkedIn aangemaakt maar doe daar nooit wat mee.
Meid, afkappen die handel. Vandaag nog. Geen contact meer zoeken, blokkeren die handel. Hij kost je nu al tijd, energie en moeite.
Dat heb ik ook niet. Jammer dat dat tegenwoordig apart is . Dat je gevoel na 1,5 week zo is zegt al genoeg.
Ik heb geen whatsapp. Wel Facebook. Ik stuur inderdaad een sms indien nodig en dat is enkel naar mijn man om hem te laten weten dat de bus niet is komen opdagen ofzo. Voor de rest kan iedereen wel wachten. Facebook doe ik ook alleen thuis op de pc. Ik ben afhankelijk van hotspots voor internet en die zijn hier in de buurt maar schaars. Ik kom nog uit het tijdperk toen er nog geen gsm's waren dus ik heb zoiets van het kan allemaal wel wat wachten. Hoef niet direct ergens op te springen.
10 jaar geleden had ik nog geen mobiele telefoon, en toen belde je gewoon even of je ging even op de koffie. Ik ben echt een oude muts aan het worden misschien, maar toen vond ik het eigenlijk een stuk socialer en vooral persoonlijker, om contact met elkaar te houden.
lafelife: daarvoor hoef je geen oude muts te zijn hoor. Dat heb ik ook , zou het ook helemaal prima vinden als 3g/4g er een week of wat uit zou liggen. ik heb regelmatig mijn tel gewoon stil staan. als er echt iets is heb ik een huisnummer. Steeds meer mensen hebben dat ook volgens mij. Altijd bereikbaar zijn is ook gewoon niet goed voor een mens. Elisje zoals jij hebt dat is iets wat ik eigenlijk ook wel fijn zo vinden maar op de een of andere manier is die stap zo groot om mijn sim in een oude tel te stoppen. Misschien eens beginnen met 4g uitzetten op mijn smartphone. alleen wifi -> whatsapp zeg maar. facebook app enzo heb al lang geleden van mijn tel gehaald. Veel familie verderop dus dat wil ik wel houden, maar ben daar ook al vel selectiever in geworden. on topic: lekker laten gaan die vent.. geen energie in stoppen... tenzij je het leuk vind om hem na te zoeken.. haha
Ik begrijp het wel. Gelukkig is het voor ons een uitkomst! Mijn hele familie woont in het buitenland, mijn vriend komt zelf ook uit het buitenland en gaat daar regelmatig heen. Zonder social media en whatsapp zouden wij niet kunnen communiceren en nu lijkt het net alsof we bij elkaar op de koffie zitten op whatsapp
Gelukkig heeft de moderne tijd dan ook voordelen Haha. Mijn oma was vroeger telefoniste, dat betekende dat ze mensen met kabels met elkaar moest verbinden. Ze vertelde mij dat je een gesprek naar Australië bv aan moest vragen en dat duurde dan een maand. Dan kwam je bij de afspraak, was het alsnog weersafhankelijk of je verbinding kreeg of elkaar überhaupt kon verstaan. Tegenwoordig ergeren we ons al als we even buiten de deur geen bereik hebben.
Tja om contact met mijn moeder te houden bel ik zeker 1 keer in de week (lang gesprek) en soms als er nog iets leuks te melden valt ook nog eens tussendoor. Geen skype ofzo, gewoon een telefoongesprek. Verder gebruik ik wel internet om foto's door te sturen van de kinderen, die worden dan in BE geprint en geleverd in een winkel in de stad waar mijn moeder woont. Zij pikt ze daar op als ze boodschappen doet. Ik kan ze ook opsturen maar soms raakt er al eens iets kwijt in de post of komen ze gekreukt aan of doorweekt als het weer eens regent. Ach, het gaat zo ook allemaal
Dus vanwege foto's waar hij op staat naast een dure nieuwe auto weet je zeker dat hij bij een autobedrijf werkt? Gezien zijn overige leugens zou ik daar niet zondermeer op vertrouwen eerlijk gezegd. Ik kan me ook wel door iemand laten fotograferen bij een autobedrijf naast diverse dure auto's en zeggen dat ik als receptioniste bij een autobedrijf werk. Dat zegt dus helemaal niks. Of staat hij wel als werknemer bij dat autobedrijf (of op foto's daar) op hun website? Maar jij schrijft verder dat hij op internet nergens te vinden is. Wil geen twijfel zaaien, maar door zijn leugens zou ik ook niet zo 1 2 3 geloven dat hij bij een (sjiek) autobedrijf werkt. Sorry.
Je moet wel heel wanhopig een vent willen als je ondanks deze rare communicatie niet gewoon de boel afkapt? Echt heel vreemd, ga alsjeblieft bij jezelf te rade waarom je hier last van hebt.