Heel vreemd....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maud77, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ze zei: Oma,kamer.
    Dus oma was in de kamer.
    Denk niet dat het een droom is geweest.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Die heeft zeker oma gezien! Denk dat ze over haar waakt of misschien even langs kwam om te kijken hoe alles gaat.
    Kinderen zien inderdaad meer dan ons volwassenen, omdat kinderen nog geen oordeel hebben en overal voor open staan.

Mijn oudste heeft het vroeger ook gehad, die speelde altijd met mijn overleden schoonbroer. Dan zat ie op zijn kamer en hoorde ik hem helemaal praten, best wel creepy. En als ik vroeg wat ie aan het doen was zei die dat ie met oom Emad aan het spelen was.
    1 keer sliep hij bij me en zat ie midden in de nacht recht op in bed, ik vroeg aan hem of hij niet kon slapen en toen zei die ook dat oom Emad op de stoel van de computer zat. Denk maar niet dat ik toen nog durfde te slapen!
    Ik heb zelf ook veel gezien denk tot ongeveer m'n 12de en toen heb ik me ervoor afgesloten, vond het toen gewoon eng worden.
    Ik heb wel af en toe dat ik in 1 keer kippenvel heb aan 1 kant van m'n lichaam volgens mij is er dan ook iemand.
    Raar eigenlijk dat we er bang voor zijn, want eigenlijk is het zoiets moois dat een dierbaar iemand nog bij je is op die manier.

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    He gat... ik had dit beter niet verder kunnen lezen, brrr... Ik geloof zeker wel dat je kleine meid oma heeft gezien. Helaas ben ik hier ook gevoelig voor en ik kan het [nog] niet zien als iets moois. Ik voel ook dat er iets is in het kamertje van onze kleine man en ik zit niet op het moment te wachten dat hij met dit soort dingen komt. Ik ben bang dat ik het zo eng vind, dat ik hem ook helemaal angstig maak.

Ohja... een vriendin van mij gaf dus ook de tip om te zeggen dat het jouw huis is dat ze weg moeten gaan. Maar ik durf dit gewoon echt niet. Ik heb het gevoel dat ze contact willen leggen en dat ik dan juist een deur open zet...

Nouja, ik hoop in ieder geval dat jullie er anders mee omgaan en het fijn vinden dat oma bij jullie meisje is... Is het nog een keer gebeurd?

Deel Deze Pagina