Hallo, Misschien kan iemand mij helpen met deze vraag. Vorige week had ik op een avond al last van erge buikkrampen en gisteren en eergisteren avond weer, zelf dat ik er gewoon misselijk van werd, maar het waren andere krampen dan van me ongesteldheid. Vorige week had ik ook wat bruinige afscheiding ( bloedverlies ) en vanochtend zelfs erg bloedverlies met daarbij stolsels. Aangezien ik gewoon de pil nog slik en nog ( niet ) serieus bezig was om zwanger te worden heb ik de huisartsenpost gebeld, waarbij ik een assistente van de dokter aan de telefoon kreeg die mij vertelde dat ik een miskraam heb gehad. Dit was natuurlijk heel erg schrikken omdat ik geen eens wist dat ik zwanger was. En ik zou ook over 1 week ongesteld moeten worden. Een uurtje later werd ik teruggebeld door een dokter die niet dacht dat ik een miskraam heb gehad maar een tussentijdse bloeding tussen mijn menstruatie in. Dit heb ik wel eens eerder gehad maar dan was het maar heel weinig bloed en meestal wat bruinig en zonder stolsels. Zelf heb ik niet het idee dat het een tussentijdse bloeding is geweest. Ik voel me zelf ook wat vreemd, raar gevoel wat ik niet goed uit kan leggen. Zou iemand mij misschien kunnen helpen met deze vraag? Groetjes...
Misschien kun je eens een zwangerschapstest doen? Vaak zit er dan nog hcg in je bloed waardoor de test positief is, dan weet je in ieder geval of het echt een miskraam was.