Innesteling of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Strootje, Jan 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strootje

Strootje Lid

Sep 29, 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Vraagje......

Ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar het is allemaal zo spannend. Voor het eerst hebben we deze maand met ovulatietesten gewerkt. Ik heb mijn ei volgens mij woensdag of donderdag gehad. Gisterenavond had ik ineens licht roze afscheiding, en nu blijft het troebel. Volgende week dinsdag is volgens mij pas de NOD. Wat denken jullie....... vroege menstruatie :( of innesteling :p ?

Zo irritant hoe druk ik er mee bezig ben! Om het half uur ga ik naar het toilet om te kijken of er al een verandering is. Hoezo jezelf gek maken! En mijn werkproductie gaat ook niet echt omhoog zo hihi!

Bedankt als vast voor jullie reacties!

Liefs,

Strootje

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hoi Strootje!
    Ik herken je onzekerheid! Heb zelf eigenlijk zaterdag precies het zelfde gehad... Zoals ik het hier op het forum goed gelezen heb, heb je op zijn vroegst 5 dagen na je eisprong een eventuele innesteling... In mijn geval zou dat niet kunnen, want dat was binnen drie dagen, maar bij jou gaat die vlieger eventueel wel op! Ben heel benieuwd, hoop dat er dames zijn die precies weten wat het kan betekenen! In ieder geval heel veel succes met zwanger worden en we gaan duimen voor een vruchtbaar jaar!

liefs Chris

3. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Strooitje ik hoop het!

Een innesteling is wel mogelijk, ik duim voor je ;) !

4. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    spannend!
    ik duim ook voor je mee
    kuzz

5. Strootje

Strootje Lid

Sep 29, 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Wat lief zeg van jullie allemaal!

Ik duim net zo hard voor jullie allemaal!

Ik ben net een beetje bloed verloren en nu is het weer helemaal schoon. Ik wordt echt helemaal gek hier! Ik voel ook wel een beetje menstruatiepijn, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat de :evil: :evil: vroeg komen deze maand. Kan het ook niet tegenvallen (nou ja waarschijnlijk dan toch wel een beetje)!

We wachten rustig (DUS NIET) af!

Veel succes allemaal!

Dikke kus!

Strootje

Share This Page