Hallo iedereen, Ik heb ff een vraagje ik ben nu 18 weken zwanger. Mijn verloskundige zei dat ik een heel bewegelijke baby heb. Kon ze zelfs voelen met haar handen, en bij de echo blijft hij/zij ook niet stil liggen. Nu heb ik vorige week zaterdag 2 schopjes gevoeld. Echt heel grappig. Daarna niet meer. Ik heb nu sinds 2 dagen alsof er de hele tijd bubbeltjes in men buik bewegen, "knappen". Paar x per dag. Het voelt iets anders dan de plopjes van je darmen in de begin van de zwangerschap. Zou het kunnen zijn dat ik voel dat de baby beweegt?
Jep, zo begon het bij mij ook . En nu stuitert mijn buik alle kanten op, lijkt wel disco in mijn buik, hahaha.
Ja die van mij ligt ook niet stil met de echo en mijn vk zei ook dat het een baby is met veel "energy". Afgelopen week als ik eindelijk rusig zit/lig en relax merk ik ook rare bubbeltjes en geluidjes van daar onder.
zo is het bij mij ook begonnen..net of er een luchbelletje kapot sprong..daarna werd het steeds duidelijker, en nu heb ik soms wel zoiets van...kan je even rekening met je moeder houden!!! mn buik gaat soms zo hard van links na rechts, en net als ik dan bijna in slaap val he.. maar geniet ervan meid!!
bij mij begon het ook als een soort scheetjes in mn buik, haha! Nu voel ik het ook met mn hand duidelijk schoppen. Mn vriend kreeg van t weekend zelfs een schop tegen zn hoofd toen hij wou luisteren, hahahaha!!
Hier ook geplop, of vlindervleugels die aan de binnenkant raakten.. Heel zacht. Hier ook 2 bewegende wriemeltjes bij de echo. Maar bij nr1 is er na de geboorte weinig van over. Dat is gewoon een heerlijk rustig jochie.. Nr moet nog blijken, maar lijkt wel op zijn broer.. Dus vrees niet voor een stuiterbal
Dank jullie wel voor jullie reacties, Het is idd een lekker grappig gevoel.. Nu weet ik het bijna zeker dat dat mijn baby is