Hey Eergisteren avond had ik echt ontzettende pijn in mijn onderbuik. Even plat gezegd voelde het echt net of mijn ingewanden er tussen mijn benen uit gingen vallen als ik ging lopen (sorry) Ik heb dit nooit eerder gehad en vroeg me af of iemand dit eerder heeft meegemaakt. Morgen is mijn nod....tenminste als ik al een beetje op mijn cyclus kan bouwen. 29 april was mijn eisprong dus de pijn was volgens mij te hevig en een beetje laat voor innestelingspijn. Iemand die dit herkend? X I Wish
vandaag is je nod? Denk eerder een naderende ongi wat eraan komt. hoop voor jou natuurlijk wat anders, al een testje gewaagd dan?
Ik herken dit als menstruatiepijn. Dat is bij mij vaak vrij extreem en dan heb ik hetzelfde gevoel als jou en soms nog erger. Alleen gaat dat dus meestal gepaard met bloedverlies. Behalve deze ronde dan. Ook veel buikpijn, maar nog steeds geen bloed te zien. Behalve een veeg roze gisteren. Maar heb je vanmorgen getest?
Hey Nee de pijn was echt alleen die avond daarna niks meer Nergens last van ook Nog geen menstruatie te bekennen Heb gisteren ochtend negatief getest (kruidvat) maar misschien te snel Even afwachten denk ik....wat deze week doet...
Bij mij kan de pijn twee dingen betekenen: Darmen zijn zwaar geïrriteerd omdat ik iets gegeten heb waar ze niet blij mee zijn. Of ongikramp. In beide gevallen knal ik door de grond... En in beide gevallen hoef ik niet direct naar het toilet te rennen. Soms komt de ongi een dag later en mijn darmen zijn gewoon sacherijnig.
Ik herken die ondragelijke pijn. Heb er zelf bijna 2 weken mee rondgelopen. Vooral de nachten waren echt vreselijke. De ha dacht bij mij aan de eisprong. Maar ben gestopt met de ovu testen nadat ik bijna een doosje al op had halve wege de maand en negatief bleef. Dus wacht het nu af heb af en toe nog wel buikpijn maar nu wel dragelijk en vooral nu in de ochtend.