Heel vriendelijk maar toch....uhm?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissMom, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suikeropa'tje dan he haha

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Niet alleen gaan.. Je weet maar nooit..

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha voel me enerzijds nog gekrenkt ook, hoe komt hij erop dat ik liefdadigheid nodig heb! Hahaha

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hahaha, hoe weet hij, of jij niet zijn huis leeg komt roven?? :p :p :D

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip hahahah
    Maar das wel een goeie inderdaad.

6. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ja ik ook haha leuk die reclame

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Hahaha en zn auto mee neemt want ze weet immers welke auto bij het huis hoort:D

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Je kunt toch eerst stiekem langs rijden en kijken of er overal schedels aan de wand hangen :p:D

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Gewoon iemand meenemen idd. Desnoods eerst 3 rondjes om het huis rijden om te kijken of het pluis is.

Ik heb het ook een keer meegemaakt bij het tuincentrum. Ik was nieuwe plantjes voor de tuin aan het inladen toen ineens een auto stopte en een mevrouw vroeg of ik nog 3 kratten maagdenpalm (plantjes) kon gebruiken :(. Voor niets, want zij zou ze anders weggooien.
    Uhmm... tja, even overleggen thuis.
    Maar deze al ruim over de 70 jarige mevrouw schatte ik nou niet in als iemand met eventuele verkeerde bedoelingen, ze gaf ook haar telefoonnummer en adres. We moesten die avond maar even langskomen.
    Mijn man is meegegaan en ik heb nog nooit zo'n schat van een oma meegemaakt, ze klepte de oren van je hoofd, we kregen een rondleiding door haar tuin, een uitleg van alle familiefoto's die aan de muur hingen en of we nog thee wilden. :D
    Nadien dacht ik ook, tjee... er zijn gewoon nog hele aardige en lieve mensen op deze wereld.

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatverdamme hahaha, ik denk in plaatjes.
    Ik verwacht wel een ereplaats!!!8)
    Heb vroegah ooit eens een film gezien met een man die een orenketting om had, 1 en al oor hehe.
    Zie die man al dansen met zijn orenketting en opgehangen schedels aan de muur.

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah gut die was verlegen om een praatje. Lief hoor.

Zie je het al voor je, kom je daar en staat die vrouw met een hakbijl

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dan had ik gezegd, laat die hakbijl maar zitten... ik kom alleen voor de plantjes ;).

13. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha funny

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ook lekker gaan kijken samen met iemand anders.
    Kan toch best, dat hij hem graag weg wilde geven, maar niet wist hoe hij het anders aan moest pakken? Misschien zelfs wel wilde voorkomen, dat het bij iemand kwam, die het (in zijn ogen) niet nodig had. Blijkbaar zag hij in jou iemand, aan wie hij het graag zou geven.
    Ik zou het wel leuk en spontaan vinden :) !
    Natuurlijk kun je geen risico's nemen en moet je iemand meenemen, maar gewoon lekker gaan zou ik denken :)

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

gewoon dat stoeltje ophalen.
    mannen uit mijn familie die zijn ook zo hoor.. mijn opa's (rip).. mijn ooms enzo.. die zouden dat ook gewoon vragen
    en alleen maar om je te helpen.. niet om je te vermoorden of wat dan ook...

er zijn ook nog genoeg aardige mensen hoor.. gewoon je vader of een vriendin ofzo meenemen, en dan komt dat wel goed

16. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vast en zeker dat er aardige mensen bestaan maar al die verhalen vandaag de dag en wie weet is dit weer iets nieuws ipv aan de deur komen als electramonteur of what ever.

Ik had horror/thrillerschrijfster moeten worden bedenk ik me nu, er gaan wat scenario's door mijn hoofd heen hahaah.

17. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Die man die vanmorgen uit goede bedoelingen (ik geloof in het goede van de mens) jou een stoeltje aan bood, moest is weten dat hij in onze hoofden met een orenketting langs een schedelwand danst!!

Maar zonder gekheid, iemand meenemen en gaan kijken, wie weet is het een prachtig stoeltje. Ik zou er blij mee zijn!

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    kan je vader niet even gaan kijken? voor hetzelfde geldt bedoeld die man het wel heel goed. er bestaan nog echt aardige eerlijke en spontane mensen. alleen door alle shit worden we tegenover iedereen argwanend. wel een beetje vreemd trouwens zoals het allemaal gegaan is. maarja wie weet bedoeld hij het echt alleen maar goed.

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou gewoon iemand meenemen en lekker ff gaan kijken. dan ben je veilig en waarschijnlijk is het gewoon hartstikke lief bedoeld van die meneer. als je niet alleen hoeft is er toch eigenlijk niks aan de hand?echt waar er zijn nog steeds hele lieve mensen op de wereld hoor hihi

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik was 17 en stond 's avonds laat alleen op het station. Ik voelde me niet heel erg prettig. ;) Komt er echt een ENORME neger naast me staan die in het Engels tegen me begint te praten. :$ Ik schrok me wild, echt waar. Wat bleek uiteindelijk: hij vond het maar niks, zo'n jong meisje 's avonds laat alleen op het station en dacht: ik ga maar even een praatje met haar maken. Zolang ik in de buurt ben is ze wel veilig. Haha.

Ik zou net als ts heel achterdochtig worden van zo'n aanbod, maar ik denk toch ook nog wel geregeld aan die situatie die ik toen meemaakte. De meeste mensen hebben gewoon goede bedoelingen, maar je durft daar niet (meer) op te vertrouwen. Ik zou inderdaad lekker met nog een tweede persoon gaan kijken, En eventueel een derde precies inlichten waar je bent. Ik zou ook wle nieuwsgierig zijn, om eerlijk te zijn!

Deel Deze Pagina