Waarom niet? Ik bedoel hij trekt je echt niet meteen naar binnen om je wat aan te doen. Neem iemand mee en een aardigheidje voor die man. Lijkt een beetje op die reclame die je nu op tv hebt. Vriendelijkheid wat doen we er mee?
"Aardige mensen...hoe gaan we ermee om?" Het is inderdaad wel erg toepasselijk. Vriendelijk hoor van die man, heeft iemand tenminste nog wat aan dat zitje. Ik zou als je het echt eng vindt iemand meenemen, al is het je buurvrouw ofzo.
Ik zou zelf niet op zoiets ingaan, of mijn man meenemen. In elk geval zou ik er niet alleen naartoe gaan. Straks is het een één of andere viezerik. ..
aardige mensen, hoe gaan we ermee om? YouTube - SIRE 'Aardige mensen' Neem een sterke kerel mee voor als hij andere plannen zou hebben en een fles wijn/vvv bonnetje voor als hij echt meent. wijzig: oh hahah, lees het net ook hierboven....
Zit thuis en de kleine ligt al lang en breed op bed want die trok het niet meer. Heb er aardig over nagedacht maar 1, ik ben echt een bange schijterd (valt altijd uiteindelijk reuze mee als ik eens bang ben haha) 2 ik wil als het even mogelijk is niet met dochter na 18:00 nog de straat op (als ik nou echt een zitje kon gebruiken had ik 't wel gedaan) en 3 hoe lief ook maar uiteindelijk ligt dat zitje maar te liggen in de schuur en vergeet ik weer helemaal dat ik hem heb en koop ik toch een andere. Laatst zou ik een peuterbedje krijgen van mijn vriendin en hadden we echt al maaaaaanden terug afgesproken. Ruim ik nog niet zo lang geleden de schuur leeg vind ik mijn 1persoonbed waar ik zelfs anderhalf jaar terug in lag na de bevalling hahaha, dus vriendin meteen even doorgegeven dat ze haar peuterbedje aan iemand anders kon doen of het toch nog verkopen. Tjah zo ben ik dus, mega vergeetachtig.
Ik zou ook niet alleen gaan, iemand mee nemen. En ken je dat reclame stukje? Hoe gaan mensen om met complimentjes? hihi ook leuk dat een vrouw goede dag zegt, en de buurvrouw snapt er niets van hahaha. Maar, mensen kun je nooit vertrouwen, helemaal niet als je ze niet kent.
vindt dit erg pessimistisch, ben het er niet mee eens maar goed ts heeft al besloten dat ze het niet gaat doen
Misschien kunnen we beter zeggen, we weten niet wie we kunnen vertrouwen. Dus houden we bewust wat afstand, voor onze eigen 'veiligheid'.
nee zou ik ook niet doen , zo'n wild vreemde man op fiets nog vragen of je de zitje nodig hebt8) ik had een keer ,was op fiets , riep een jonge man halllloo mag ik iets vragen , ik stop en ja tuurlijk denk die is weg kwijt ofzo , zegt hij in het engels wat ben je mooi mag ik je telefoonnummer noujaaa zeg , ik zei sorry heb geen tijd en zin ,kreeg later van nog 2 andere vrouwen in buurt zelfde verhaal ,denk zelfde man ,wanhopig ofzo
Tjah meningen verschillen he, dus als jij dat pessimistisch vind is jou mening. Je hoort vaak genoeg dat iemand een eigen familielid vermoord, zelf een man die zijn vrouw en 2 kleine dochtertjes vermoord, en dat terwijl die man nog nooit wat gedaan had, en altijd heel aardig en rustig was. Dan heb ik wel het recht om te zeggen, dat je niemand kan vertrouwen, net als dit als voorbeeld.
whhhaaaahhhh echt niet dat ik daar naar toe ging! Maar ik ben wel een beetje bang aangelegd op dat gebied hoor...
Hahha ik was gewoon wezen kijken,niet alleen hoor dat dan weer niet..maar kom op zeg er zijn nog zat gewoon aardige mensen..en idd de gebruiksaanwijzing is vast wel op i-net te vinden. Allertheid en/of voorzichigheid is nooit verkeerd,maar beetje vertrouwen in de medemens ook niet....mooi combi van maken misschien?
Ik moest ook gelijk aan die reclame denken Ja moeilijk hoor, ik zou toch nadenken hoe die man eruit zag (netjes, vies oid) en er zeker niet alleen heen gaan. Maar goed, die man wil er misschien vanaf, heeft jou vaker zien fietsen en dacht dat hij jou daar wel blij mee kan maken. Mijn buurman is ook een persoon die zoiets zo zou doen geloof ik en daar is niks mis mee.
Ow, en je hoeft er niet bij naar binnen te gaan. Zeggen jullie gewoon dat jullie liever buiten blijven wachten.
misschien leest die man dit topic bij toeval wel en lacht zich dood om wat ie hier begonnen is aan discussie @ts, heb je er nog wat mee gedaan? of heb je het laten zitten?
ik zou in ieder geval niet alleen gaan.. idd net zoals in de reclame: aardige mensen hoe gaan we ermee om..
Tja er bestaan nog gewoon vriendelijke mensen hoor . Zo kreeg ik een paar weken terug van een buurvrouw hier opeens zomaar een mountainbike kado (!!) voor mijn zoon. Haar kinderen zijn er uit gegroeid en ze wilde hem graag kwijt, ze wilde haar schuur leegruimen. Ik heb een kwartier staan pleiten (met handen en voeten, want ze spreekt niet zo best Nederlands) dat ik ervoor wilde betalen maar ze wilde er niets van horen! Nee nee, is kadootje! En hoewel ze me dus in verlegenheid bracht met zo'n enorm kadoo'tje' is zoonlief er wel vreselijk blij mee. Dus toen heb ik 2 dagen later een leuk lentestukje gekocht voor haar bij de bloemenman en dat kado gedaan. Had niet gehoeven zei ze, maar ze vond het toch leuk. Dus wat ik zou doen: ga halen dat ding, desnoods samen met iemand, en maak ze blij met een leuk boeketje ofzo als dank. Kan goed zijn dat die mensen gewoon blij zijn dat ze weer wat kwijt kunnen, en jij kunt het gebruiken. Allebei happy!
Er bestaan nog aardige mensen,maar of hij er eentje van is... Zou niet alleen gaan maar neem iemand van het mannelijke geslacht mee.