Ik heb ook 4 dagen voor mijn NOD positief getest, hoop dat het bij jou ook zo mag zijn..spannend hoor!
Ik ga morgen vroeg weer testen, ik zit dan 9 dagen na mijn eisprong, 5 voor NOD net als 5 jaar geleden, ik ben heel benieuwd, maar ik verwacht er niet te veel van.
Ik heb zojuist 2 testen gedaan, 1 van kruidvat (4,99 per 2) en een gewone van Clear blue, op die van het kruidvat stond opnieuw een vaag lijntje, het lijntje was net zo vaag als vrijdag, maar we zagen opnieuw duidelijk een lijntje, geen indrooglijntje. De test van Clear blue was negatief. Dit kan denk ik 2 dingen betekenen; of die van kruidvat zijn niet betrouwbaar, of ze testen al heel vroeg licht positief, ik hoop het laatste, maar denk het eerste, want ik las ergens dat ze vaker positief lijken te kleuren terwijl ze dat niet zijn. We zullen zien.
ik heb ook een aantal dagen voor mijn nod met de kruidvat testen positief getest, dus het kan zijn dat ze echt al snel positief testen hoor! Misschien overmorgen gewoon nog eens testen!