Heel vroeg positief testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Milla, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik heb ook 4 dagen voor mijn NOD positief getest, hoop dat het bij jou ook zo mag zijn..spannend hoor!

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ga morgen vroeg weer testen, ik zit dan 9 dagen na mijn eisprong, 5 voor NOD net als 5 jaar geleden, ik ben heel benieuwd, maar ik verwacht er niet te veel van.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zojuist 2 testen gedaan, 1 van kruidvat (4,99 per 2) en een gewone van Clear blue, op die van het kruidvat stond opnieuw een vaag lijntje, het lijntje was net zo vaag als vrijdag, maar we zagen opnieuw duidelijk een lijntje, geen indrooglijntje. De test van Clear blue was negatief.
    Dit kan denk ik 2 dingen betekenen; of die van kruidvat zijn niet betrouwbaar, of ze testen al heel vroeg licht positief, ik hoop het laatste, maar denk het eerste, want ik las ergens dat ze vaker positief lijken te kleuren terwijl ze dat niet zijn. We zullen zien.

4. Tanja77

Tanja77 Niet meer actief

Ik heb 4 of 5 dagen voor mijn NOD ook positief getest met kruidvat, dus het kan wel...succes!

Tanja

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    ik heb ook een aantal dagen voor mijn nod met de kruidvat testen positief getest, dus het kan zijn dat ze echt al snel positief testen hoor!

Misschien overmorgen gewoon nog eens testen!

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik zie wel een heeel licht streepje :rolleyes: !
    Succes iig, hopelijk issie over een paar dagen vet posi :)

7. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb in het topic van vage testen 2 nieuwe foto's geplaatst van vanmiddag.

8. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik zie ook een streepje nu.. dus een voorzichtige proficiat jullie kant op :)

Share This Page