Tot de 28ste van september was ik ongesteld. 1 oktober hebben wij seks gehad, is het uberhaupt dan al mogelijk om zwanger te zijn? Zo ja, is dit te testen zo vroeg?
Ehm nee...uitgaan dat je een normale cyclus heb is je eisprong net geweest? Weet je hoeveel dpo je ben mss?
Echt geen idee, mijn cyclus is een beetje gek volgens mij. Geen vast patroon wanneer ik ongesteld word zeg maar.
Enigste wat je dan kan doen is 14 dagen optellen bij je laatste keer sex 1 oktober en een testje wagen.
Ik ga er vanuit dat je ongi begon rond de 21e?? Dan kan je idd tussen 1 en 6 oktober een eisprong hebben gehad, die door de sex op 1 oktober bevrucht is geraakt. Je zou dan 12 dagen na de 6e wel een tesrje kunnen doen. Dat is dan 18 oktober. Heb je nu al een posi test??
Ietsje later ongi maar ben altijd maar 3 a 4 dagen. Nee nog niks getest leek mij wat te vroeg. Maar heb al een paar dagen heel veel waterige afscheiding en steken in mijn vagina dus vandaar dat ik het mij begon af te vragen of het mogelijk kon zijn nu al. Zijn verder niet heel serieus bezig nog hoor, het komt wanneer het komt.
Watwrige afscheiding is veelal een voorbode van vruchtbaar slijm. Dan zou je eisprong er dus zowat aan kunnen komen
Ahh oke! Bedankt. Ik heb er echt totaal geen verstand van. Onze zoon kwam nogal spontaan door mijn spiraal heen dus ik ben een newbie wat dit betreft thanks.