Och, je moet je zelf niet helemaal gek maken he.... Hoeveel testen heb je nu de afgelopen weken gedaan? Heel veel succes, hoop dat het positief is
Zeker is die kans er en daar hoop je ook natuurlijk op. Maar Denise is nog niet eens overtijd en laat staan na al die vele testen dat ze toch wel zwanger is zou mooi zijn, maar ik merk wel een eenige frustratie en een wil! Ik gun haar van harte, maar je moet wel met je beide pootjes op de grond blijven staan. Groetjes Anna.
Ik ben het ook met annas eens tuurlijk mirjanne teste ook negatief maar die begon al niet met testen 10 dagen voor NOD en bleef rustig afwachten. meid ik hoop van harte dat je zwanger bent , maar ga je niet te gek lopen maken zo wordt je alleen maar verdrietig.... heb je al met ochtendurine getest vandaag? LIEK...
hey hallo! ik heb niet meer getest. ik zie het allemaal wel hehe. ik wacht gewoon af en zie wel. en als ik niet zwanger ben dan wachten we gewoon tot de volgende keer en d ris hier geen frustratie hoor haha,tuurlijk is het spannend maar kben wel gewoon kalm eronder. ik ga gewoon niet testen tot de dag dat het echt kan
Denise als je nu nou niet zwanger bent. Wat ga je dan doen, want je vertelde dat het niet echt de bedoeling was om zwanger teworden : Ga je dan toch weer aan de pil, of ga je gewoon door : En hoe lang ben je nu al van de pil : Dat kan een hoop verklaren over je symtomen gr.manon.
kben 2 jaar aan de pil,ben een poos gestopt toen ik vrijgezel was. we weten nog niet of we doorgaan of niet. naar we hebben beide wel van: als het nu niet is gaan we niet lang meer wachten om er helemaal voor te gaan. maar als ik wel zwanger zou zijn nu dan is het helemaal welkom.
dank je ik verwacht toch de voel mn onderbuik,voel me moe,misselijk,eetbuien enz... dus ik denk toch dat de er aan zitten te komen!
yep bij mij ook ik denk ook dat de duiveltjes komen voel echt een ongesteldheid kramp in mn buik en het is ook opgezet dus maar jah nog afw8
erg he!!! ik verwacht ze elk moment,elke keer als ik naar de wc ben geweest check ik ff mn papiertje haha! maar nog niks te zien... we wachten maar geduldig af tot ze er zijn
ik niet haha nja hopelijk mag ik nog 9 maanden wachten maar daar heb ik geen vertrouwen in. ondanks alle kwaatjes die een zwangere kan hebben,ben ik er HEILIG vna overtuigd dat ze onderweg zijn de devils ach jah we gaan het snel merken( of niet)
ja ik denk ook gewoon dat ik ongie wordt hoor ja we zien het vanzelf wel je kan niks anders doen dan afw8 HELAAS!! kuzz
kwestie van geduld. gelukkig hoef ik dan niet lang meer te wachten maar jij nog wel zie ik!!! zenuwslopend he
ja best wel maar jah komt goed moet maar afw8 he jij ook veel geluk zeg ik duim voor je *DUIM* *DUIM* kuzz
hard duimen dan haha ik denk gewoon echt dat mn lijf me voor de gek houd! kheb geen vollere borsten ofzo,geen donkerdere tepels,wel zere tepels buikpijn,moe,honger en dorst steeds. mn vriend ging uit bed om naar zn werk te gaan en hij moest echt ff drinken brengen,verging echt van de dorst kga maar eens een lekker broodje halen bij de broodjeszaak hier om de hoek
hahaha ja eten doe ik ook als een gek ben zelfs 3 kilo aangekomen een een maand tijd ghehehe en drinken ja doe ik ook veel maar ik heb haast nergens meer last van geen steken meer geen gevoelige tepels meer ja heel ietsjes echt als ik er aan gaat zitten maar krampjes ook nog af en toe maar voor de rest nee haast niks meer ja eetse hihihh zou ook nog wel wat lusten
ppfff nou ik stond op,nam de hond ff mee. ik loop hier in het trappenhuisde trap af en ik voelde me opeens ff niet lekker worden. extreem moe,wat misselijk enzo. dus ik heb ff snel sigaretten gehaald voor mn vriend en ben straak voorbij die broodjeszaak gelopen,had er opeens helemaal geen trek meer in dus geen broodje voor mij haha