Hallo ik ben ramona en ben 22 jaar. Ik ben in het beginstadium van de pil (week 1 & 2) de pil 3x vergeten (was niet lekker).. en nu had ik gisteravond (moest nog 1 pil) een bruine veeg aan het toiletpapier toen ik moest plassen... maar ik moet pas zondag ongesteld worden.. wat kan dit zijn? innesteling? of komt het misschien omdat ik de pil eens ben vergeten? Graag een reactie want weet echt niet wat ik er van denken moet... liefs Ramona
ik denk bloedspotting. Je cyclus zal nu wel in de war zijn vertrouw je het niet dan moet je een zwangerschapstest gaan doen. Succes
Hallo ik ben ramona en ben 22 jaar. Ik ben in het beginstadium van de pil (week 1 & 2) de pil 3x vergeten (was niet lekker).. en nu had ik gisteravond (moest nog 1 pil) een bruine veeg aan het toiletpapier toen ik moest plassen... maar ik moet pas zondag ongesteld worden.. Wel heb ik een aantal keren gemeenschap gehad met mijn vriend... onbeschermd.... wat kan dit zijn? innesteling? of komt het misschien omdat ik de pil eens ben vergeten? Graag een reactie want weet echt niet wat ik er van denken moet... liefs Ramona
het kan zijn dat je cyclus nu in de war is omdat je hem 3x bent vergeten, jah tis heel vervelend maar er zit niks anders op om tot zondag te wachten veel sucses !