Wat moet ik nu. ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Truusje89, Jan 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Truusje89

Truusje89 Actief lid

Aug 18, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Hoi dames,

Graag wil ik jullie advies en tips vragen wat ik moet. ?

De eerste 11 weken ben ik goed doorgekomen maar daarna begon de ellende ! Ik word echt gek van mijzelf en begin lichamelijk echt op te raken. Ik spuug bijna elke dag al mijn avondeten eruit. Ik houd daar niks van binnen. Daarnaast houd ik ook geen zuivel binnen. Zelfs geen vanillievla wat schijnt te helpen. Op dit moment slik ik ook twee omeprazols per dag voor de maagpijn. Ik heb dit ook aangegeven bij de vk en het enige wat zij zegt, de kleine pakt wel wat het nodig heeft. Eet wat je lekker vind. Ja lekker makkelijk dus ! Ik houd savonds niets binnen ! Zelfs geen vet eten, wat de meeste zwangere dus binnenhouden.

Heeft iemand tips wat ik kan doen ? Ik moet nog zolang en begin echt op te raken.

Liefs

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Emesafene vragen bij de huisarts werkte suiper bij mij..

3. Cindell

Cindell Actief lid

Oct 20, 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Ik hoop dat je snel van de maagpijn enzo af bent. Soms duurt dit maar een paar weken. Tips heb ik helaas niet. Maar als het te erg wordt, kan je best nog een naar de gyné of vk gaan. Hopelijk is het geen HG..

Sterkte!

4. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Toch nog een keer bij je verloskundige aankloppen! Ik ben er zelf (gelukkig) niet bekend mee maar misschien heeft ze niet door wat de ernst is! Mijn verloskundige zou dat iig nooit zeggen!
    Er zijn ook meiden die ook heel ernstig hebben overgegeven misschien hebben zij tips! Succes! Hopelijk voel je je zelf beter!!

5. Truusje89

Truusje89 Actief lid

Aug 18, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Dankje ! Had ook niet echt het idee dat ze zoiets had van het is heel erg. Qua gewicht ben ik ook niet heel veel afgevallen. Vl is heel nuchter erin en zegt dan ook van vl heeft toch dat gezegd. Helaas komt het extreem overgeven ook in de familie voor. Zowel mijn moeder als oma hebben meerdere zh opnames gehad ivm spugen rn mijn moeder heeft heel haat slokdarm kapot gespuugd...

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Wat eet je overdag dat er wel in blijft? Anders daar meer van eten zolang het aanhoudt? En probeer verschillende dingen uit.. Bij de oudste kon ik alleen mango, meloen en gebakken aardappels met appelmoes eten verder 0,0 (kwam er ook wel weer uit trouwens), bij de middelste leefde ik zo'n beetje op biskwietjes, cola en kadetjes :(.. Probeer dus verschillende dingen uit.. Misschien bouillon, misschien juist iets kouds, misschien beschuit/crackers/geroosterd brood, misschien juist fruit etc etc. En als het aanhoudt zeker aan de bel trekken: is absoluut niet fijn zo!

7. Truusje89

Truusje89 Actief lid

Aug 18, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Overdag probeer ik brood te eten en zo min mogelijk te bewegen. Wanneer ik ga lopen of iets dan voel ik het omhoog komen. Ik probeer ook van alles uit. Tot een week geleden kon ik appels ook nog goed hebben, maat nu helaas ook niet

8. Truusje89

Truusje89 Actief lid

Aug 18, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Sorry voor spelfouten ! Typen via ipad is niet mijn ding.

9. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Heb je dat van je familie ook gezegd, dat die veel overgeven? Pff, dan vind ik de reactie van je vk niet echt ok zeg. Niet dat er nou zo heel veel aan te doen os geloof ik, inderdaad van alles proberen... Bij mij hielpen de sea bands heel goed, maar ik had alleen maar de hele dag een misselijk gevoel en dat ging er mee weg. Maar een paar x overgegeven.
    Sterkte!

10. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Oh jee wat rot! En ook de reactie van je vriend, niet zo leuk.. Ik zou mocht t niet beter gaan even langs je huisarts gaan! Sterkte!!

11. Truusje89

Truusje89 Actief lid

Aug 18, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Beebielove snap de reactie van vl wel hoor. Het is de eerste en ja wat is normaal. ? Mannen zijn zo anders dan vrouwen.

Share This Page