Heel zwaar ongesteld en plotseling allemaal symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Whitepearl, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik ben gisteren ongesteld geworden en echt heel zwaar met allemaal stolsels om het half uur nieuwe Ob nodig maar nu is tegelijk met mijn menstruatie allemaal rare symptomen gekomen.
    Pijnlijke borsten extreem veel plassen heeeeel erg moe misselijk wat kan dit zijn?
    Iemand ook ooit gehad

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Geen menstruatie is hetzelfde. Ik vermoed dat je doelt op een vmk en ja dat kan, maar dat zal je nooit weten. Geen positieve zwangerschapstest, betekend dit gewoon een menstruatie.

Hormonen zijn rare dingen en doen rare dingen met je... Je kan er geen pijl optrekken.

3. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik doelde eigenlijk niet op vroege miskraam want ik had geen symptomen maar vind het raar dat ik op dag van mijn menstruatie opeens zulke klachten krijg nog nooit gehad

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Tsja,ongesteldheid brengt soms vervelende dingen met zich mee.
    De een heeft de hele week barstende hoofdpijn en de ander heeft pijnlijke borsten.
    Ook ik had altijd wat gevoeligere borsten voor en tijdens mijn menstruatie.

Dus...dat kan heel normaal zijn!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mijn menstruatie is ook nooit hetzelfde hoor..van heftig tot minder dan haast geen last en dan overal last van dus ik vindt het niet vreemd!
    maar blijft vervelend hoor!

6. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Bij mij ook ineens een vreemde menstruatie. Normaal heel netjes geregelde cyclus, eerst 2 a 3 dagen bruin verlies en daarna 3 dagen donker rood zonder gekkigheid.

Afgelopen keer 2 weken te laat. Wel een test gedaan, ook vanwege symptomen, maar die was negatief. Na die 2 weken begon het gelijk met helderrood bloed en na een paar dagen barstte de hel los! Inclusief stolsels en en flinke krampen!

Nooit zo erg gehad. Ik ga wel even naar de HA, misschien zit er binnenin toch iets niet helemaal goed bijv. Hoor hier en daar verhalen over cystes en vleesbomen (?) F zelfs een blaasontsteking. Dus voor de zekerheid

Deel Deze Pagina