Al die mensen!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by acnaib, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    #1 acnaib, Nov 10, 2010
    Last edited: Nov 10, 2010
    Ik word echt gek van al die lieve goed bedoelde mensen die in paniek schieten als je eventjes niet bereikbaar bent. Iedereen denkt dan gelijk dat het aan de gang is ofzo!
    Vanmorgen was ik even ergens koffiedrinken en had schoonmama gebeld die moest ik terug bellen stond op het apparaat. Dus toen ik belde was het van: is het er al, is het eral!
    Dan denk ik van : pffff, mensen zeg!
    Als er iets is hoor je het vanzelf!
    Ik bedoel, je hebt je handen al vol aan jezelf en hoe lief iedereen het ongetwijfeld ook bedoelt, het maakt je zel zenuwachtiger dan dat jezelf al bent!!
    Nog meer mensen last van??

2. MissT

MissT Niet meer actief

hahahahaha, heeeeel herkenbaar!!!
    Ik moet nog 2 weekjes maar mijn moeder is al helemaal hyper! Elke keer als ik eventjes bel neemt ze helemaal in paniek op; Jaaa???????? Is het aan de gang????
    Nee mam.... hahahhaa.... of als ik boodschapjes doe ook, zo durf je nog wel op pad? Ehmm, hallo wat moet ik dan??? Heel de dag binnen zitten wachten? ;)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Tja waar maak je je druk om...

4. Sijke

Sijke Bekend lid

zie er de humor van in!

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach ja... hormonen denk ik ;)
    ik denk dat schoonmams ook heel zenuwachtig is voor de geboorte van haar kleinkind.

Ik weet dat sommige mensen dit dus irritant vinden, daarom durfte ik mijn vriendin bijna niet eens meer te bellen na de 37 weken gewoon om te vragen hoe het ging met haar...
    maar goed ik deed het toch maar en zei dan maar dat als ze er geen zin in had dat ze maar op moest hangen... gelukkig vond zij het juist leuk...

ik denk trouwens dat mensen bij mij helemaal niet in de paniek schieten want ik ben zo vaak slecht bereikbaar... ik neem heel vaak mijn telefoon niet mee... ik heb er een hekel aan om altijd bereikbaar te zijn...

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Nou k wordt er langzaam ook knetter gek van.
    Als je om 8 uur smorgens al niet op hyves bent bellen ze al op of heel je hyves onder de krabbels:S
    Nja slaap vaak slecht en smorgens haal ik dan me uurtjes in en zelfs op een gegeven moment je zus om 9 uur smorgens aan de deur pffffffffff.
    Me moeder belt me normaal noooooooooooit en heb ik ook haast geen contact mee nu heeft ze sinds vrijdag ja 22 keer gebelt en gisteren heb ik er dus was van gezegd:x

Snap wel dat het allemaal lief bedoeld is en mensen graag willen weten of je al bevallen ben maar als je zelf zit te wachten en al nerveus ben wordt je gek van die nerveuse mensen om je heen EN EN EN, het wordt tijd he! Wanneer komt het nou??

7. misa

misa Niet meer actief

Hihi, nog niet herkenbaar..! Maar ik ken het wel bij anderen: daar had ik ook wel eens het gevoel: zou het? Maar daar ging ik niet om lopen zeuren, bellen of smsen..!

Het is gewoon ook voor anderen erg spannend. Lach erom of waardeer het medeleven, zou ik zeggen! En als het echt irri is: gewoon afkappen: je hoort het wel!

Succes en geniet ze nog ff!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    HELEMAAL mee eens!!! Pfff Helemaal gestoord wordt je ervan!
    Is idd lief bedoeld maar mensen maken je zo nerveus en bang daarmee! ben vandaag door me hele werk al plat gebeld en gesmst!:$

9. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Mijn man's nicht heeft behoorlijk wat voorspellende gaven of heldere momenten en heeft daar erg vaak gelijk in... En zij denkt dat ons kindje zaterdag geboren gaat worden. Ben heel benieuwd, maar zou het ook heel 'creepy' vinden als ze gelijk heeft.

Verder denk ik dat je het gewoon maar van je af moet laten glijden, mensen leven met je mee en bedoelen het echt goed!!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Off Topic:
    Kom jij weer aan met mensen bedoelen het goed:p8) Hihihihi
    Maare dat wist ik niet van zaterdag.. Ga je dingen achterhouden:p

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja, er kan op dit forum natuurlijk niet gezeurd worden :D

Het schoot me ineens te binnen dat ze dat laatst zei, had er toen niet zoveel acht op geslagen...

En weer ontopic :D

Share This Page