Stinkgedoe......

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    BAH!

Dinsdag ga ik op vakantie en heb veel nieuwe kleding voor mezelf en de kids gekocht. Tja, alles moet toch een wasje hebben en met dit mooie weer kan ik het dan fijn buiten laten drogen, gaat een stuk sneller en dat is dan weer goed voor de vakantiestresssss...

Zij het niet dat er gister en vandaag stront wordt gereden op het weiland achter ons huis AAARRGGGHHHH Bleh, het hele huis is zelfs vergeven van de gierlucht :evil: :evil:

Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat die boer zijn werk gewoon doet en dat het land bemesten erg belangrijk is, het was alleen fijn geweest als het een half weekje later had gekunt..

Nou ja, ik heb ff lekker mijn frustratie kunnen uiten, meer kan ik er toch niet aan doen....

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh daar zou ik ook van balen zeg! maar is het misschien een idee om het toch lekker buiten te laten drogen en dan daarna lekker van die robijn geurbuiltjes er tussen en je hebt ook kleding spray van robijn! dan ruikt het weer heerlijk! ;)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou, denk dat dat niet gaat werken. Ik heb weleens een was buiten gehad met die lucht en kon het weer opnieuw wassen, het trekt er echt helemaal in..

Maar bedankt voor de tip ;)

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh jammer dan weet ik ook geen oplossing meer ;) maar in ieder geval een hele fijne vakantie!

Deel Deze Pagina