wie kent deze actie nog ik denk dat deze in de mei voodeelmail heft gestaan maar die heb ik niet meer. ik heb dit shirt besteld maar nog niks ontvangen. bel ik naar de jonge gezinnen weten hun niks van die actie je kon een shirt met 10 euro korting bestellen.
Hoi! Ja, ik heb deze actie ook gezien inderdaad! Ik dacht nog: ik zou ook alvast zo'n shirt willen kopen (voor als ik straks zwanger ben met tekst Oops I did it again). Vind 10 euro korting best veel! Maar dan moet je al zo'n pas hebben en lid worden kost ook weer geld dus heb het daarom niet gedaan. Wat raar dat ze er niks van weten! Heb je het tijdschrift nog waar het instaat? (ik weet zo gauw niet waar deze ligt) dan kun je het laten zien. Ik hoop dat het gauw opgestuurd wordt naar je! Groetjes Sylvia
weet verder niemand van deze actie af? bij de jonge gezinnen weten ze van niks moest toch echt mijn pasnummer invullen. wie heeft de mail van de mei voordeel nog daar stond ie denk ik in.
Ik heb even in mijn emailbox gekeken, maar ik kan niets vinden over de actie... Misschien in het magazine zelf?
Anders neem je toch gewoon contact op met supermom, ze heeft een website. Misschien kunnen zij je meer vertellen. Groetjes Elvira
ik zal morgen wel weer ff kijken snap er niks van lijkt wel of ik gek aan het worden ben hihi. ik vroeg nog aan mijn vriend ik heb jou toch ook dat formulier laten zien. ja zei ie nou het zal wel haha zie het wel. het magazien heb ik niet meer maar ja hun wisten ook van niks dus zal het wel ergens anders geweest zijn en de zwangerschapsdementie toeslaan.