He meiden ik krijg maar geen knal streep op mn ovu testen! Ik heb al een kindje, spontaan zwanger van geworden en nu zijn wel al een tijdje bezig voor de 2e. Na enige maanden nu ovu testen gaan gebruiken en meteen na mn menstruatie ovu testen gaan gebruiken maar krijg enkel een lichte streep te zien. Ik heb dipsticks, drink aantal uren van te voren niet en nog krijg ik niet echt een goeie streep. Heb ik nu geen eisprong of zijn die testen gewoon niet zo betrouwbaar? Iemand dit ook meegemaakt?
Van welk merk gebruik je ze dan? Het schijnt dat die van de kruidvat niet geheel betrouwbaar zijn.. En anders is tempraturen misschien een optie? Ik weet uit ervaring dat mn urine wel echt heel geconcentreerd moet zijn wil ik goede streepjes krijgen..
nee geen kruidvat, matcare dacht ik. temperaturen is lastig ivm onregelmatig schema hier. Ik drink nu alleen in de ochtend koffie en mss een glaasje water, tussen de middag thee en daarna niks meer. Eind vd middag doe ik dan de test en daarna drink ik pas weer. Dus als ik nog minder ga drinken, droog ik denk ik uit
Ik gebruik de ovutesten van zwanger en kids, daar ben ik heel tevreden over. Je kan zeker weten dat je eisprong hebt dmv temperaturen, het geeft t alleen wel achteraf aan maar het is wel een betrouwbare methode als het goed doet.
Wanneer ben je ongesteld geweest voor het laatst? Want het kan dat je ei nog komt natuurlijk. Je kan ook een laat ei hebben. Zijn meer meiden hier die dat hebben. Ik heb echt heel lang nega getest en gaf de hoop op, tot ik laatst toch ineens posi testte. Misschien is een ander merk proberen. Die fijner is misschien. Ik heb die van zwanger&kids. En er is ook een extra gevoelige test van Sensitest. Die is speciaal voor vrouwen die hun eisprong moeilijk kunnen vinden of als je een onregelmatige cyclus hebt. Misschien is dat wat voor je? Veel succes en ik hoop dat je gauw je ei hebt.
Ik heb nooit een super knal ovulatietest. Ik gebruik die van sensitest (dipsticks) en net zoals in de bijsluiter staat ben ik 1 van de vrouwen die geen knaltest krijgt. Mijn meest positieve test is wel even breed als de controlestreep maar onderscheid zich van de anderen doordat het begin van de streep (zo dun als een pennenstreep) net zo donker is als de controlestreep. Ook ben ik er nu inmiddels achter dat als ik dus die meest positieve test in handen heb, mijn ei die dag nog springt. Als ik dus 24-36 uur wacht met klussen dan ben ik te laat. Maar dat heb ik dus ontdekt door het temperaturen.
@ roos ik ben 4 juli voor het laatst ongesteld geweest, niet zo heftig en duurde 5 dagen. Vanaf dag 6 ovu testen gedaan. dag 6 en 7 helemaal niks te zien, dag 8 tm 11 wel een streep maar lang niet zo donker als de controle streep en vanaf dag 12 geen streep meer (of super licht) Kan me eigelijk niet voorstellen dat ik mn ei nog moet krijgen want heb nooit hele lange cyclus en zit ondertussen op dag 14. die extra gevoelige van sensitest is idd mss wat voor mij, ik zal er eens naar kijken bedankt voor de tip. @nog even geduld: mss dat ik tot dezelfde groep als jou behoor, dat die testen niet zo donker worden voor mij. wellicht volgende cyclus aan de thermometer