Dag dames, Ik heb waarschijnlijk ergens gedurende de nacht van vrijdag 12 op zaterdag 13 okt mij ei gehad. Dat weet ik vanwege meerdere keren bloedprikken. Aan mijn temperatuur is ook een stijging te zien. Eerst heel licht, maar de laatste dagen slingert mijn temp werkelijk alle kanten op. In tegentstelling tot mijn progesteronwaardes die netjes regelmatig stijgen over de dagen, weigert mijn temp zich daaraan te houden. Snappen jullie daar iets van? Ik dacht dat de temp na ei meestel wel stabiel is. Zo was het iig bij mijn vorige cyclus. Ik heb trouwens op sommige dagen twee keer gemeten. Een keer toen ik de eerste keer wakker werd, zo rond 5 uur. De tweede keer rond mijn gewoonlijk meettijd van 6 uur. Maar zelfs die waardes verschillen enorm. Bijvoorbeeld op 5 DPO eerst 36,48 en bij de tweede meting 36,81. Ik heb die laatste dan maar genomen, omdat 6 uur mijn vaste meettijd is. Maar snap dus niks van die verschillen.
Hoi Mar14, misschien heb je wel 2 dippen gehad. Mijn temperatuur verschilt ook ernorm in 1 uur tijd. Soms ook wel 0.4 graden.