Stamceltransplantatie vader, iets meegeven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Withinshin, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vader gaat a.s. donderdag voor minimaal 4 weken het ziekenhuis in, voor een stamceltransplantatie. Hij zal daar geisoleerd liggen, en er mag alleen onder bepaalde voorwaarden bezoek komen. Ik neem zelf regelmatig ziektes mee van het werk (KDV) en heb zelf twee jonge kinderen die regelmatig wat onder de leden hebben, dus ga er eigenlijk vanuit dat ik niet heen zal kunnen gaan.

Nu lijkt het mij wel 'leuk' om hem iets mee te kunnen geven voor op zijn kamer, ik dacht bijvoorbeeld een fotoboekje van de kleinkinderen, een filmpje op de ipad, waarbij we hem feliciteren met zijn verjaardag (hij is ook net jarig in die periode), en een kaart.

Hebben jullie nog meer ideeen om mee te geven?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een tijdschrift abonnement voor op de iPad en een te goed bon voor de App store.

Sterkte de komende tijd, het lijkt me echt niet leuk, voor je vader niet en voor jullie als familie niet.

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Heb je een pb gestuurd..

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Een kadootje om uit te pakken op zijn verjaardag alvast meegeven...
    Misschien elke dag een verslagje sturen met wat fotootjes wat jullie die dag gedaan hebben, hoeft niks bijzonders te zijn, maar denk wel leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken....
    Sterkte alvast voor je vader en voor julie, lastig om hem zo lang niet te zien

5. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Beste Withinshin,

wat erg dat je vader zo'n transplantatie nodig heeft. Wij hebben er helaas ook ervaring mee. In principe kun je je vader niet aansteken, want er is een scheidingswand die niks doorlaat. Daarbij zou je nog een mondkapje voor kunnen doen. Wij lieten verkouden mensen echter ook niet op bezoek komen, hoor. Veel sterkte gewenst. Heeft jullie vader Skype? Dat kan ook uitkomst bieden misschien. Veel sterkte!

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83
    Een mand met voor elke dag een klein kadootje? Tijdschrift zak snoep douche gel etc

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik heb zelf in de afgelopen 3 maanden ruim 4 weken im het ziekenhuis gelegen icm2 grote darmoperaties. ik had echt niet de energie iets op de ipad te bekijken. Stamceltransplantatie is heel erg zwaar.
    Ik vond het zelf het leukst toen mensen mij belden of appten en vroegen hoe het ging. Ik lag ook in isolatie en vond het doodeng als mijn zus kwam omdat haar kind naar de opvang ging.

8. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Bij ons liggen regelmatig mensen na een (autologe) SCT, bezoek kan, alleen met bepaalde voorwaarden.
    Over het algemeen zijn die bij ieder zh hetzelfde, maar er kunnen kleine verschillen zijn, laat je daar goed informeren, en overleg even als je twijfels of je op bezoek mag komen.

Verder kan je idd foto's enz. meegeven. De ideeën die je zelf hebt vind ik al leuk! Zie ook weleens van die digitale lijstjes, dat foto's wisselen. Je kunt ook Facetimen, als jullie ook een IPad hebben., Je zou ook slingers kunnen geven aan de verpleging, kunnen dan op de kamer opgehangen worden als je vader dat leuk zou vinden (afhankelijk van hoe het met hem gaat).

9. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik heb verder weinig ideeën. Foto's zijn denk ik inderdaad belangrijk. Tekeningen van de kinderen. Iets persoonlijks.
    Ik wil jullie vooral veel sterkte wensen de komende tijd en hopelijk verloopt de sct voorspoedig.

10. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties en tips! Hij heeft inderdaad een iPad en we zulle tussendoor wel even facetimen/Skypen. Zo kan hij toch nog wat mee krijgen van de buitenwereld. Verder maar even zien hoe het met hem gaat, misschien heeft hij ook zo weinig energie dat alles teveel is. Spannende periode in ieder geval!

Deel Deze Pagina