Heerlijk geslapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Janneke21, Jul 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik moet het toch even kwijt ;)
    Jayro sliep al een aantal weken bijna door, ongeveer van 21:00/22:00-5:00/6:00 tot een paar nachten geleden.
    Opeens werd hij elke 2 uur (!!) wakker voor een voeding, maar hij wilde vooral bij me liggen leek het. En vanaf een uur of 6:00 wilde hij dan ook echt geen oog meer dichtdoen.
    Hij werd overdag een stuk huileriger en ik vond dat er iets moest veranderen omdat ik het idee had dat het door de slechte nachten kwam en dan in combinatie met de warmte.
    Hij sliep naast ons bed en leek snel wakker te worden van ons.
    Ik heb altijd gezegd hem lekker lang op onze slaapkamer te houden, maar daar ben ik toch van afgestapt en vannacht heeft hij op zn eigen kamertje geslapen.... en bijna niet te geloven.. van 21:00-6:00 en daarna nog even tot 7:00 en van 7:00-9:00 weer even.. Nou dat was nog nooit gebeurd!!! :)
    En vrolijk dat hij meteen is de ochtend!

Niet te vroeg juichen, wie weet is het eenmalig, maar dit was al heerlijk om weer even bij te komen. Op naar vanavond, we zullen zien! :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heerlijk! Wij hadden ook een doorslapen vanaf het moment dat hij op z'n eigen kamer lag (6,5 week)
    Geniet er maar lekker van!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Fijn, ik hoop dat hij het doorzet :)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    Dat is zeker lekker! hopen dat het zow goed blijft gaan :)

5. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    Hier sliep mijn dochtertje ook door toen ze een week of 5 was en toen ging ze ook voor het eerst op haar eigen kamertje.
    Alleen sinds het warme weer zich heeft aangekondigd wordt ze s'nachts in ene om half 3 al wakker, en valt dan steeds voor een kwartier/ half uur in slaap en dit duurt dan totdat ze de fles krijgt om half 6/ 6uur.
    Jullie begrijpen wel dat dit nieuw voor mij is, zou dit echt door het weer komen of is het een fase?

Share This Page