Heerlijk, Herfstvakantie!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    wij hebben volgende week herfstvakantie. Ik kijk er ook naar uit. Heb zelf ook een weekje vrij en dan samen allemaal leuke dingen doen! Heerlijk!!

2. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Ook hier genieten we enorm van de vakantie!! Gisteren heerlijk zitten tekenen en naar de bioscoop geweest, vandaag naar een museum geweest en nu lekker met pepernoten en thee aan het kleien!!

Ohja mijn huis is ook een puinhoop, de was, strijk en afwas moeten nog gedaan worden en een stofzuiger zou ook geen overbodige luxe zijn ;). Maar dat komt vanavond allemaal wel!!

Morgen ook een lekker knutsel dagje en zaterdag naar de Efteling. Maandag is de vakantie helaas weer voorbij :(.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klinkt als een heerlijke vakantie :)

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hier nog 2 dagen naar school en dan heeeerlijk een weekje kamperen :)!

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Sterkte mamabri, vreselijk nieuws.

6. tuc

tuc Niet meer actief

O lees nu dat sommigen 2 weken herfstvakantie hebben...jaloers! Vakanties kunnem mij niet lang genoeg duren. Wij hebben volgende week vakantie,lekker weekje weg.

7. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Pfff, vreselijk!! Heel veel sterkte!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij moeten nog even wachten.. Nog 1 dagje school!

Ik vind het ook heerlijk.. Al gaat dochterlief van zondag tot dinsdag bij oma logeren.. De rest van de week is van ons :)

9. Saskia78

Ohjee.. Daar las ik dus net overheen... Dat is <<%$>$' zeg :(

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahahaha :D herkenbaar!

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Nou dan zal ik de eerste denk ik zijn die zegt dat ze het toch wel heel erg lekker vind dat mijn kleine monster volgende week weer naar psz kan:). Pfffff hij kan zijn energie niet kwijt... en heeft daar zelf ook last van en ik ook best wel een klein beetje.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    herkenbaar hoor en daar schaam ik me niets voor. ik heb er 3 die allemaal graag naar school en de psz gaan en ik vind een weekje of 2 vakantie erg leuk maar zeker als het baggerweer is en ze idd niet goed kunnen uitrazen ben ik ook blij als ze s avonds richting hun mandje vetrekken. en ja ze mogen hier ook spelen, rommel maken en ik vermaak ze best wel maar af en toe.....;)

13. Saskia78

Wij zijn ook in de vakanties heel veel buiten :)

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ze zitten beide nog niet op school (oudste psz), maar het idee dat ze straks elke werkdag naar school gaan vind ik echt vreselijk. Dus ik denk dat het hier ook feest is als het vakantie is. Beetje quality time.

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Kom je nog op terug hoor. Hier had ik het zelfde gevoel. En ow wat voelde ik me ellendig toen hij net naar school ging. Maar die eerste vakantie was echt een feestje lekker thuis lekker genieten. De grote vakantie die volgde was serieus 3 weken te lang;)

16. Saskia78

Hmm hier had hij nog maanden mogen duren hoor :)
    Onze gup is inmiddels wat groter en we zijn bijna dagelijks wezen fietsen if wandelen... Heerlijk!

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Mijn zoontje speelt ook in de vakantie buiten mits het weer in orde is. En laat het dat deze week nou net niet zijn.

18. Saskia78

Hier niet enkel buiten spelen maar ook echt er even op uit.
    Desnoods met de bus of de auto als het rotweer is.
    En tussen de buien door was het afgelopen week echt heerlijk.
    Hopelijk volgende week ook... Want dan hebben wij pas vakantie.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    O ik vind het heerlijk vakantie

Niks moeten en alles kan

Laat opstaan en laat op bed...

Genieten

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

Met alle liefde hoor ga ik erop uit. Maar met openbaarvervoer is voor mij te zwaar zeker met een kleine erbij. Autorijden doe ik nagenoeg niet meer door mijn beperking, idem met fietsen en lang wandelen etcetera... Doordeweeks sta ik er alleen voor en ben ik allang blij als in de avond mijn man thuis komt de zorg kan overnemen en mijn zoontje even lekker kan stoeien want ook dat kan ik niet.

Dus voor zowel hem als voor mij is het lekker als hij een paar uurtjes naar school kan.

Deel Deze Pagina