Heerlijk, Herfstvakantie!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat laat opstaan vind ik ook wel heerlijk... Pyjama dag enzo... Maar geloof dat dat toch ook een beetje eigenbelang is :)

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij hebben over 2 weekjes vakantie. Maar niet echt vakantie is het bij ons. Ik moet werken en de kindjes gaan smorgens tot 12 uur smiddags naar de schoolopvang.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zal ik je vertellen dat ik de heeeeeeeeeeeeeeeeele week een pyamadag wilde houden? Is er helaas niet van gekomen, en gaat ook niet gebeuren.....jammer :(

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Kinderen vinden dat late opstaan ook heerlijk. We zijn allemaal avond mensen...

En in de middag ondernemen we dingen

Tot nu toe:

Bos
    Bezoek Oma en stiefopa
    Logeren bij opa en oma
    Late verjaardag gevierd ( gezellig bezoek)
    Stad in

We gaan nog naar de dierentuin en/of museum

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dan duren de dagen wel lang ja...
    Vandaar dat we vaak even "op stap" gaan.
    Tussen het later opstaan en het niksen zegmaar :)

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Vandaag nog een halve dag school voor onze zoon en dan heeft hij ook vakantie.
    Mijn vriend en ik hebben komende week ook vrij dus we hebben veel leuke uitstapjes gepland staan,heb er zin in.
    Lekker samen in bed knuffelen in de ochtend en niet vroeg eruit moeten....

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik probeer elke dag iets te ondernemen hoor. Alleen verder dan even naar de stad of even naar de kibo kom ik niet. Dat is voor hem gewoon te weinig. Daar kan hij zijn complete ei niet in kwijt. Vandaag gaan wij even naar de rommelmarkt. Dan het weekend door en hij mag weer lekker naar school.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier zijn ze vandaag vrij en volgende week.Ik ben vooral heel blij dat ik me eens een weekje niet hoef te bemoeien met het maken van huiswerk pff.
    Heb er een avondvullend programma aan ondertussen.Oudste zit in groep 7 dus het serieuze werk.
    Ik ga volgende week ook gewoon werken en tussendoor nog een filmpje pakken en een dagje winkelen met oudste dochter va bijna 9 jaar en wschl komende zondag met het hele gezin naar Avifauna.

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Uitslapen is er hier niet bij, op vandaag na!! Heerlijk. Ik was wel wakker maar ben wel lekker blijven liggen. Zijn jullie kindjes later wakker dan? Mijn oudste mag om 7 uur gaan spelen en de jongste huilt meteen als ze wakker is dus moeten we er wel uit. Varieert van half 7 tot kwart over 7.

Verder hou ik wel van vakantie, niet zo haasten en lekker veel knutselen. Keer naar het bos geweest. Vandaag zouden we naar Ballorig maar de oudste hoest vreselijk dus blijven we thuis. Wij zijn echte huismussen ;)

Merk wel aan mn dochter dat ze de vakantie ene beetje zat is, (en ik ook). De ideeen raken wel uitgeput.

10. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Ik vind herfstvakantie ook heerlijk! Kinderen rommelen wat aan in huis, en lekker iedere dag er op uit om een stuk te wandelen.
    Het voordeel van 3 kinderen is nu ook wel dat ze zich zo lekker kunnen vermaken met elkaar! Zo genieten!!

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

gisteren naar Ballorig geweest met 2 van onze kinderen, want de kinderen waren best wel druk. Ze waren lekker moe na het spelen. Daarna bij elkaar op de kamer gelogeerd, ging heel goed zelfs! niet verwacht eerlijk gezegd haha!
    Vanochtend met zijn allen in bed gelegen en nu lekker chillen, appeltje eten achter de computer en zitten nog in pyjama, :)
    Vandaag gaan we koekjes bakken. en tekeningen maken om ons huis te versieren, eerst nog even samen douchen met de kindjes.

12. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik denk trouwens omdat ik veel thuis ben dat de vakanties niet veel verschillen van de rest van de week, behalve dat mn dochter ook thuis is. Ik doe gewoon mn normale dingen en de kids spelen. Koekjes bakken doen we elke week al, samen spelen en vooral voorlezen doen we ook elke dag een half uurtje.

Deel Deze Pagina